se her jenter..

t.t.h.

Elsker forumet
vil bare takke dere alle sammen for trøstende og oppmuntrende ord,dere er alle bare helt fantastiske[;)][;)][;)]tusen takk fano snuppa for at du sladret for meg,og for koselige sms[;)][;)][;)]

måtte bare ha et par dager til og fordøye dette[:(][:(]jeg og gubben har prata mye de siste dagene,kjenner at vi begynner og bli slitne av denne prossesen,men har bestemt oss for og prøve 3 forsøk til,hvis det ikke klaffer da så tror vi at vi sier stopp,og evt ser på andre løsninger.har sjekka litt rundt surogatmor,er ikke lov i norge men det er fult mulig og få det til i utlande men det koster mye mye peng[&:][&:]ellers har viogså prata om adopsjon,men tror det kan bli vanskelig for oss siden jeg har 2 syke foreldre[&:][&:]men det finnes altid en mulighet[;)][;)]starter på ny runde i januar[;)]

Sender over mange trøsteklemmer herfra vennen. Ta godt vare på deg selv og hverandre og nyt jula sammen. Skal krysse fingrene for at 2010 er ditt år[:)]

Gir deg en god klem vennen!lykke til med nytt forsøk[:)]

Trist å lese... Krysser fingrer for at ditt år også blir 2010

Uff dette er så trist[:(] Godt å høyra at dåke har prata masse og har mulighetane åpne. Da ska gå til slutt!

Stoooor klem til deg

Mange klemmer til deg vennen [:)] godt at dere har litt flere allternativer i hode, men håper det klaffer med deres egen [;)] Stoooor kjempe klem

Det var trist at det gikk slik nå igjen, men håper at det klaffer og spiren sitter der den skal på nyåret, du blir jo gravid så jeg vil jo tippe på at dette her kommer til å funke til slutt.

Stor trøsteklem fra meg, ta godt vare på hverandre i julen, julen kan være tung når slike ting hender....da er det lett å tenke på det som kunne ha vært....

ORIGINAL: fano

Mange klemmer til deg vennen [:)] godt at dere har litt flere allternativer i hode, men håper det klaffer med deres egen [;)] Stoooor kjempe klem

sign denne

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: fano

sign denne

du/dere er to sterke sjeler:) håper at alt ordner seg til slutt

tusen takk jenter[;)][;)]håper jeg får litt mer svar når jeg skal til gyng på onsdag,fikk en kraftig blødning i dag så det virker ut som kroppen ordner opp selv.

Back
Topp