Se her jenter

Fastlegen min sa at en å komme til sin normalvekt kan faktisk ta rundt 6 mnd, så når det her står 3-4 så er jo ikke det så håpløst lenge [:)][:)][:)]

Jeg er fornøyd med vekta mi jeg (ca 5 kg mer enn før jeg ble gravid),men jeg kunne godt vært kvitt den belgen med slapp hud jeg har på magen [:-]

ORIGINAL: lisa79

Jeg er fornøyd med vekta mi jeg (ca 5 kg mer enn før jeg ble gravid),men jeg kunne godt vært kvitt den belgen med slapp hud jeg har på magen [:-]

Signerer denne... Men har vel litt mer enn 5 kg til (ca 8 kg) startvekten... Og den skal jeg ned i etterhvert.. [;)]

Jeg var litt for tynn før svangerskapet.. Er nå 10 kg over den vekten.. Greit det, men jeg har alikevel lyst til å bli litt mer *fast i fisken*....

Hi-hi, ser at vi sliter med det samme her.  mangler ca 6kg på vekten, men førnøyd med at resten er borte så raskt. Er så smått i gang med turer og lett trening for å få fortgang på resten av kiloene, men har og hørt at det er vanlig med 4-6 mnd før man er tilbake til utg.pkt.  Syns likevel det er lettere å bære de ekstra kiloene denne gangen, enn det var etter første fødsel[:D][:D]

Etter fødselen hadde jeg igjen 10 kg, mens nå har jeg bare 4 kg igjen - og jeg har spist mye usunt i denne perioden, hatt helt goddisdilla hele dagen!! Så her tar ammingen godt for seg av overskuddet, gitt [;)]
Men skal igang med trening om et par-tre uker, når nattes-søvnen er blitt mer stabil [:)] Hjelper ikke gå ned kiloene, når man blir andpusten av å gå opp trappa til 2. etasje akkurat [8|]

Ammer ikke jeg da[&o] Jaja.. det går jo nedover uansett og godt er det[:D]
Har igjen ca 6 - 7 kilo, eller jeg har igjen 3 kilo, men vil ned til idealvekta igjen[;)]

Back
Topp