Se her jenter:)

FjaseFrøken

Elsker forumet
N¨er det kjeeempe lenge siden jeg har vært aktiv her[:-]
SÅ nå tenkte jeg det skulle forandre seg litt... Livet har vært veldig turbulent siste halvannet året da det
virkelig ikke har fungert mellom meg å mannen. Han var ikke intr i å prøve noe rådgivning eller noe så vi separerte oss og han flyttet... Jentene er hos han annenhver helg og hver onsdag nå[:)]
For en god stund siden nå, fant jeg meg en ny mann, en fantastisk mann Totalt motsatt av eksen med de
samme verdiene i livet og samme drømmene i livet som meg[:)] Han har begynt ¨sove her mye nå, ta del i hverdagen med barna å sann og det fungerer helt utmerket. Han har sagt opp leiligheten sin så 1.des blir vi samboere!!!![:D]
Han vil veldig gjerne ha en egen bebis åsså så det blir nok en til her med tiden...
Jentene mine er alt bra med[:D] Hermine Victoria begynte i barnehagen 1.aug å bare eeelsker det! Hun går å løper å spiser som en hest men kan fortsatt ikke så mange ord[:)] Så på det området er hun litt sein sann som storesøster var kanskje?[:)]

Det var litt oppdatering fra meg[:)]

Jeg håper alt går flott med dere alle sammen og til de som er gravide igjen, GRATULERER[:D] Og til dere som alt har født, GRATULERER til dere også[:D] Og for dere som prøver, LYKKE TIL[:D]

Har savnet dere kjempemasse jenter[;)]

Hei du! [:)]

kjekt å høre fra deg! Godt du kommer innom igjen! Så kjekt at du har funnet en ny mann, og at det går strålende med dere!
Og bra at Hermine trives i bhg!

Her er alt bare bra, vi gleder oss til en ny baby om litt...

Koselig å høre fra deg igjen, med både gode og dårlige nyheter [;)] Godt å høre at du har det fint nå iallefall!!

Her går dagene som det suser! Flyttet i går, bor i midlertidig leilighet mens vi leter etter nytt å kjøpe, søker jobb, Erling har hatt 2 dager i bhg, og vi har en liten på vei som du ser [:D]

Morro at dere planlegger baby [;)]

Dette var koslig å lese, du fortjener å være lykkelig og flott at du har funnet mannen i ditt liv.

Høres ut som du har det veldig bra nå[:D]

*

Herlige dere<3
Oppdaterer emg litt å litt her hjemme så tar nok litt tid før jeg henger helt med igjen[:D]
Kan jo vise frem Hermine, er jo lenge siden dere har sett noe til henne åsså nå[:)]

Back
Topp