FjaseFrøken
Elsker forumet
N¨er det kjeeempe lenge siden jeg har vært aktiv her[:-]
SÅ nå tenkte jeg det skulle forandre seg litt... Livet har vært veldig turbulent siste halvannet året da det
virkelig ikke har fungert mellom meg å mannen. Han var ikke intr i å prøve noe rådgivning eller noe så vi separerte oss og han flyttet... Jentene er hos han annenhver helg og hver onsdag nå[:)]
For en god stund siden nå, fant jeg meg en ny mann, en fantastisk mann
Totalt motsatt av eksen med de
samme verdiene i livet og samme drømmene i livet som meg[:)] Han har begynt ¨sove her mye nå, ta del i hverdagen med barna å sann og det fungerer helt utmerket. Han har sagt opp leiligheten sin så 1.des blir vi samboere!!!![:D]
Han vil veldig gjerne ha en egen bebis åsså så det blir nok en til her med tiden...
Jentene mine er alt bra med[:D] Hermine Victoria begynte i barnehagen 1.aug å bare eeelsker det! Hun går å løper å spiser som en hest men kan fortsatt ikke så mange ord[:)] Så på det området er hun litt sein sann som storesøster var kanskje?[:)]
Det var litt oppdatering fra meg[:)]
Jeg håper alt går flott med dere alle sammen og til de som er gravide igjen, GRATULERER[:D] Og til dere som alt har født, GRATULERER til dere også[:D] Og for dere som prøver, LYKKE TIL[:D]
Har savnet dere kjempemasse jenter[;)]
SÅ nå tenkte jeg det skulle forandre seg litt... Livet har vært veldig turbulent siste halvannet året da det
virkelig ikke har fungert mellom meg å mannen. Han var ikke intr i å prøve noe rådgivning eller noe så vi separerte oss og han flyttet... Jentene er hos han annenhver helg og hver onsdag nå[:)]
For en god stund siden nå, fant jeg meg en ny mann, en fantastisk mann
Totalt motsatt av eksen med desamme verdiene i livet og samme drømmene i livet som meg[:)] Han har begynt ¨sove her mye nå, ta del i hverdagen med barna å sann og det fungerer helt utmerket. Han har sagt opp leiligheten sin så 1.des blir vi samboere!!!![:D]
Han vil veldig gjerne ha en egen bebis åsså så det blir nok en til her med tiden...
Jentene mine er alt bra med[:D] Hermine Victoria begynte i barnehagen 1.aug å bare eeelsker det! Hun går å løper å spiser som en hest men kan fortsatt ikke så mange ord[:)] Så på det området er hun litt sein sann som storesøster var kanskje?[:)]
Det var litt oppdatering fra meg[:)]
Jeg håper alt går flott med dere alle sammen og til de som er gravide igjen, GRATULERER[:D] Og til dere som alt har født, GRATULERER til dere også[:D] Og for dere som prøver, LYKKE TIL[:D]
Har savnet dere kjempemasse jenter[;)]