Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: GT Sara
ORIGINAL: Angelicka24
Jeg skjønner at du kan ha det tungt Viksi, men jeg synes faktisk nesten det blir smålig av deg å ødelegge en så positiv tråd som dette. Du var jo nevnt du og, hun skrev jo at det ikke er lett å huske alle nickene?
Det er utrolig mange folk her inne, og helt ærlig så har jeg nesten ikke lagt merke til nicket ditt før. Kan ikke huske at du har skrevet noen tråder, eller at jeg har lest noe du har svart i andres tråder. Heller ikke har jeg sett deg skrive noe til noen i dagbøkene. Jeg har bare vært inne på BV i ett år selv, men jeg føler jeg har fått rimelig god kontakt med flere her inne. Men jeg ble bare kjent med de gjennom aktivt å søke den selv. Gjennom å svare på tråder, gjennom å skrive i dagbøkene deres, gjennom å sende pmer med støtte når jeg ser at noen har hatt det vondt.
Blir skikkelig irritert jeg når noen snur noe som skulle være så positivt om til noe negativt, og til å handle om en selv. Dette kunne du tatt opp i en annen tråd en annen dag om det så var. Ikke ødelegge denne tråden på denne måten. Å si at en post er åpnet 63 ganger, er ikke det samme som om det er 63 av oss her inne som har lest den. Husk at det finnes gjester her inne og som leser en del, samt folk fra andre forum.
Du sier selv: Og det er ikke noe kritiskk med hun som la inn første innlegge, men jeg må bare få si jeg blir lei meg når ikke jeg også blir nevnt noen gang. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor du måtte ta det opp i denne tråden.
Det der var ikke noe pent sagt!! Viksi har beklaget og prøvd å rette opp dette, enda skriver dere slike ting!!! Hvis det skal så lite til her inne før dere byner sånn,gidder jeg ikke være her lenger jeg heller!! Skjerp dere!! Og helt enig med Viksi-det er noen som får mange fler svar enne andre uansett hva tråden handler om! Tenk dere selv første gang dere gikk til legen med dette at "vi klarer ikke lage barn selv" -var dere så veldig høye i hatten da?? Det blir litt på samme måten som å komme ny inn hit! "hei jeg er ny her og lurer...." og så er det ingen som gidder svare fordi det nicket har vi ikke sett før så hun er sikkert ikke like "kul" som oss! En bør også ha det i bakhodet at de fleste her inne er propp fulle av hormoner når en svarer på tråder,går ann og trå litt pent!