Se her jenter. Viktig!

kate

Gift med forumet
Vil bare si noen ord til alle dere flotte jentene her inne[:)]

Ivara: Synes det var så trist med det føsrste forsøkrt ditt som endte så galt. Heldigvis står en ny runde for tur som SKAL ende helt annerledes. Synes du er en klok dame, som sitter på mye kunnskap om det meste. Du betyr mye for oss jentene her inne. Kommer alltid med gode og oppmuntrende ord. I tilegg til at du deler din kunnskap med oss. Du er til en stor hjelp for mange her inne. Håper du snart får ditt største ønske oppfynt, og at du neste jul feirer med enten en spire i magen, eller som nybakt mamma.
Ønker deg alt godt kjære Ivara.

*Bobbo*: Da er du blitt ruger igjen kjære vennen min. Vi har mye til felles du og jeg. Vi har begge vært igjennom tre negative forsøk i det offentlige. Ikke mange som forstår hvor tøft dette er, men det har vi begge fått kjent på kroppen. Denne gangen skal det virkelig være din tur, noe annet blir ikke akseptert. Synes du har så inderlig fortjent dette nå, som jeg har sagt tidligere...DU står først i køen nå. Jeg krysser alt jeg har, for at du skal bli mamma om 8-9 måneder. Og du kommer til å bli en fantastiks mamma. Ingen tvil om at det barnet kommer til å bli elsket høyt. Du er en veldig omsorgsfull person her inne på bv, og det strår det respekt av. Du prøver å følge opp alle, har alltid et svar å komme med. Du er posetiv og engasjert. Et flott menneske er du!
Gjentar: NÅ ER DET DIN TUR!

Cici03: Idag har du innsetting kjære deg, og da er du ruger igjen. Du er velsignet med en liten jente fra før av, men alikelvel like mye en del av oss jentene her inne. Håper du om 2 uker kan juble over en posetiv test, og jenta de kan få en liten lillebror eller lillesøster.
Jeg heier og heier. Masse lykke til.
Du virker som en veldig koselig og snill person selv om jeg desverre ikke har blitt veldig godt kjent med deg her inne...

Snuppis30: Synes du virker som en veldig morsom jente, eller kanskej feil ord...En veldig god jente[:)]
Du har alltid et svar og komme med, et hyggelig innlegg, eller en liten hilsen. Du virker veldig engasjert og interesert i jentene her inne. Det skårer du høyt på.
Håper du og din mann snart kan glede dere over en spire!

Fano: Du har hatt noen tøffe dager nå, og vil gi deg en stoooor klem. Livet er ikke alltid enkelt, men håper lykken snart snur for deg. Jeg tror nok du snart kommer til å glemme alle sorger og lidelser, for er nok ikke lenge til du kan glede deg over en posetiv test. Bare ikke gi opp kjære deg. Din tur kommer!
Du virker som en sterk person. Stå på!

...Lykke...: Lille julaften begynner du å spraye, da er du igang med forsøk! Er det ikke utrolig spennende? Du går en flott, slitsom, glederik, lengtende, tøff og fin tid i møte. Mange følelser som kommer til å dukke opp i denne prøverørskarulsellen. Men det kan jo ende med at på nyåret gror det en liten spire i magen din. Tenk på det da! Jeg skal krysse alt jeg har for deg.
Og lykke til med oppstart på spray.

Alle dere andre prøvere her inne: Stå på, snart er det deres tur! Noen må nok ta noen omveier for å komme fram, men tilslutt er vi alle samlet på "mammalisten". Opp med hode, og se lyst på framtiden. Dere kommer til å bli noen fantastiske og gode mammer! Og dere er sterke!
Motgang gjør oss sterke jenter! Men tilslutt vil det ende godt for oss alle sammen. Framtiden er vår!
Dere jeg ikke har nevnt med navn, jeg har ikke glemt dere....Stooor klem til dere alle sammen!

Dere gravide:

Apple: Mamma til tvillinger!!! Håper dere har det bra! Tenker masse på dere. Din kunnskap og dine svar har jeg savnet stort her inne, men skjønner veldig godt at det meste av din tid går til dine to prinsesser. Kos deg videre med jentene dine, selv om du sikkert har masse å henge fingrene i.

Twinanne: Venter lille prinsen din om 36 dager!!! Tiden flyr virkelig! Du er en svært kunnskapsrik dame, med mange kloke ord. Din kunnskap og erfaring setter jeg stor pris på her inne.
Ønsker deg lykke til med fødsel om kort tid. Tenk, du er snart mamma!!!!
Stooor klem.

Hegemw: Et par måneder til du venter tvillingjentene dine vennen. Da er du snart mamma til to mirakelbarn. Det var så vel fortjent da du testet posetivt, du hadde jo lagt bak deg noen negative tester du også. Men nå er forhåpentligvis alt glemt, for nå skal du bli mamma!
Du er en god person som kommer med med mye støtte og fine ord.En stor klem til deg også!
Pass godt på bebisene i magen en liten stund til vennen, og nyt den korte tiden som er igjen.

Vestlandsjento, hope og [miss]: Dere lykkelige nygravide som har vært så fantastisk heldige å komme over på terminforum. Det er vel fortjent! [miss] på første, mens dere andre måtte slite litt mer.
Hope, på den tredje satt den. Jippi!!!!! Og grattis.
Dere er alle unike på vær deres måte, håper dere kommer innom å oppdaterer oss her inne, og at dere ikke forlater oss helt. Vi trenger dere her inne.
Heldige er de barna som får dere som foreldre!

Angelicka24: Deg har jeg virkelig blitt glad i her inne. Har aldri verken snakket med deg, eller møtt deg. Du er alikevel en person det er lett og like. Du kommer med mange fornuftige og gode svar!
Er sprudlende og glad, slik jeg oppfatter deg. Nå skal du bli mamma, du får en liten snøbebis.
Ble veldig glad på dine vegne da du tester posetivt. Stooor klem til deg.
Hva er bv uten deg????

Sola1979: Solstrålen vår! Det ligger jo i navnet ditt. Deg har jeg likt veldig godt her inne, du virker som en nydelig person. Og nå skal du bli mamma! Alledere 15 uker gravid! Håper jeg får æren av å møte deg en dag! Lykke til videre i svangerskapet!

ElinR, Vilsågjerne, babyT: Dere er heller ikke glemt, tenker masse på dere alle sammen. Og følger med på dere. Vilsågjerne har jeg alltid sett på som en liten gledesspreder. Du virker som en hyggelig og morsom person. ElinR, en liten snøprinsesse har du i vente, alltid en person som svarer i tråder og gir av selg selv! BabyT, du er så pen, hehe. Men der er jo ikke det viktigste. Du og din froskus kommer til å bli flotte foreldre.

sist men ikke minst Nesing: Du er den personen som jeg har blitt best kjent med her inne, den personen som betyr mest for meg. Jeg beundrer deg så sterkt at jeg kan ikke få satt ord på det. Den måten du stiller opp for andre på, til tross for dine egne sykdommer og problemer står det stor respekt av. Jeg er blitt så utrolig glad i deg vennen, og setter stor pris på alle pmene jeg får av deg. De er gode å lese i tunge tider. Du er alltid så støttende og omsorgsfull. En person man rett og slett blir avhengig av. Du synes jeg er sterk, hva med deg???? Jeg er svak i forhold til personligheten din! Jeg beundrer deg enormt! Og håper vi en dag kommer til å møtes irl. Det kommer i så tilfelle til å bli et sterkt møte.
Også må jeg bare skryte av den lille prinsen din! Han er bare nydelig, og han er så utrolig heldig som har deg som mamma. Du får hilse lillegutt så mye og si at det en dag kommer en liten prøverørssøster eller bror til han...for Kate skal bli mamma en dag!!!!

GRATULERER MED SVANGERSKAPENE! Det er så vel fortjent når dere prøverørstupper blir gravide. Gråter av glede sammen med dere. Og dere er jo virkelig et bevis for at det går! Vi trenger dere her inne, så ikke forlat oss kjære jenter. Dere er en del av dette forumet slev om dere har kuler på magen.
Dere jeg ikke har sKrivd personlig til, dette gjelder selvsagt dere også.
Håper dere oppdaterer oss her inne om fødsel og barseltid, og det hele!
Lykke til[:)]

Kate du har riktig lagt deg i selene nå, bukker og neier og sier tusen takk for fine ord.

Du er et fantastisk menneske selv, og ditt pågangsmot er jo bare helt utrolig, det smitter over på de andre jentene og det er bra. Men selvfølgelig du har din fulle rett til å være litt nede i kjelleren denne julen, du og din mann har mye å tenke på nå, og jeg liker deg også for at du sier det du mener, selv om noen synes det blir litt tøft innimellom, men du har jo lang erfaring innenfor dette feltet med prøverør, og det  er en karusell uten like.

Sender over en juleklem til deg, og følger spent med på hvordan det går videre med deg og din kjære, som du sier dere blir foreldre på en eller annen måte, og en herlig mor blir du, det som er spørsmålet er når[:)]

Wow kate! dette innlegget gleder nok mange her inne, og det sier en god del om deg.

Synes det r utrolig at du klarer å engasjere deg så mye i alle andre og å være en så god støtte her inne. Du har til nå hatt en veldig tøff prøvetid, og det siste avbrutte forsøket var virkelig trist. Tror ikke jeg helt klarer å sette meg inn i HVOR vondt dette er for dere. Man kan alltids prøve, men enkelte ting må man dessverre kjenne på kroppen selv for å forstå fullt ut.

Jeg håper virkelig det snart er din tur til å få oppleve denne fantastiske reisen et svangerskap er!

Sender en stor klem og ønsker deg og din kjære en riktig godt jul, og må 2009 være året da deres aller største drøm går i oppfyllelse!

Tusen takk Kate [:D] Du er en person som følger med og gir din støtte uansett, det er noe jeg hvertfall setter ufattelig stor pris på, sånn støtte gjør meg sterkere i en vondt tid. Stå på videre du også, det går nok veien til slutt [:D] Stooooor klem fra meg

Dette har du lagt sjela di i, og det seier litt om deg sjølv vennen. Du har så mykje godt å seia om andre og du støtter så godt oppom alle. Du virker som ein fantastisk person kate, ærlig og åpen. Situasjonene som du har møtt på i prøverørsprosessen kan eg ikkje ta og føle på, men vil alltid forsøka å støtta og trøsta så godt eg kan i dine tunge tider. Veit ikkje alltid kva ord eg skal velja, men eg prøver så godt eg kan. Du derimot, har alltid så flotte og gode ord å gi i frå deg, og det liker eg så godt ved deg og din personlighet.

Eg håper at 2009 vil gi deg og din mann eit gledens år, i form av egenskapt spire i magen, eller i venting på adopsjonsbarn. Eg unner deg alt godt vennen, mest av alt din egen lille spire. Eg håper og trur at det ein gong skal bli din tur, helst jo før jo bedre.

Du har vært flink å vente, no syns eg snart ventetida di må ta slutt.

Takk for gode ord, eg anser meg sjølv som utrulig heldig som har klart å bli gravid på første forsøket, og syns det er forferdelig trist at det er så mange som skal prøve alle forsøk, uten å bli vellykka..[&o]

Sender deg mange gode klemmer vennen, Du er god du!!

hei vennen

takk for gode ord, du er jammen vakker og god du også må jeg si.
ja jammen ikke lenge til jentene kommer, spennende for hver dag nå, har på følelsen at det skjer snart også, på kroppen å tyde, men mannen vil jeg skal knipe til 1 jan da.
ja hatt noen neg tester jeg også, men du har nok litt flere enn meg, og uansett hva du velger nå så blir du en kjempe flott mor.
klem sendes din vei og en god helg til deg vennen

Huff, nå strigråter jeg her! Tusen takk for gode ord kate; de varmet godt i en stund som dette[:(] Du er ett fantastisk menneske kate, alltid med gode ord, og ikke minst er du steintøff. Jeg beundrer deg virkelig, og setter veldig stor pris på deg her inne. Håper vi kan treffes en dag. Det første jeg skal gjøre da er å gi deg en god klem!

helledussen du e hærlig kate

vet jo nesten ikke ka eg skal si eg no...........

du skal vite det at eg har tenkt sååååååååå masse på
deg den siste tiden, du har gått igjennom så mye
no, no må det ta slutt!!!!!!!! har virkelig vondt av deg.
håper at alt vil ordne seg for dere til slutt(og det må skje fort)

eg ønsker deg en virkelig god jul og ett GODT nytt år snuppa

stor klem fra helene

Du e nå berre ein heilt herlig og utrulig person [:)] Blir heilt rørt eg no[:(][:)]

Tenk at tilogmed no, når du har det så vanskelig, tenker du så mykje på oss andre. Det pågangsmotet og den nestekjærligheten din tar eg av meg hatten for.

Eg gleder meg til å følga deg vidare, og enda meir til den dagen me skal jubla saman med deg; at du skal bli mamma. For da e eg heilt sikker på at du kommer til å bli[:)]

Stooooooor klem fra med [:D][:D][:D]

Kjære kjære kate.

Dette satt meg virkelig ut, tårene bare triller her. [:(]
Du er bare helt frantastisk du. Tenk å sette seg ned å skrive noe sånt til oss
jenter her inne. Er helt utrolig. Tusen tusen takk for fantastiske ord.

Vi har mye til felles du og jeg ja. Så nå håper jeg 2009 er året for oss. Nå skal vi lykkes.
Enten det blir nytt forsøk eller adopsjon for dere. NÅ ER DET VÅR TUR, KATE.
Det har vi virkelig fortjent. [:)]

Setter utrolig pris på deg vennen. Alle svarene dine og støtten jeg får av deg.
Du er en omsorgsperson du også, ingen tvil om det.
Selv om du har det vanskelig nå, støtter du oss og gir oss råd. Ett fantastisk menneske.

Sender deg tonnevis av klemmer.

Ja nå gråter virkelig jeg her......

Tusen tusen tusen takk for utrolig flotte ord. (var ikke det jeg ville med denne tråden da, men takker og bukker)

Kjære Kate[:)]Tusen takk for gode ord!
Du virker som et fantastisk varmt menneske,ei sikkelig omtenksom og god jenta[:)][:)]
Jeg ønsker deg alt godt,heldig er det barnet som får deg til mamma!
Sender deg tusen varme gode klemmer[:D]

Nydelige nydelige Kate, jeg blir helt tårevåt av deg... Så fantastisk fine ord du kommer med. Tusen tusen takk, jeg håper og tror også vi treffes en dag i fremtiden, forhåpentligvis begge med babyer eller hvertfall spire i magen!
Du er herlig engasjert, varm og omtenksom. Ta masse vare på deg selv i berg og dalbanen du er midt oppi. Nå håper jeg det blir opptur på opptur på deg!!
Stor klem

For et fantastisk menneske du må være som setter så pris på og verdsetter andre når du er i en så vanskelig situasjon selv!

Jeg blir helt rørt av det!
Tenk om man hadde brydd seg like mye om medmennesker som du viser at du gjør!!

Ære være deg!!

Håper at dere alle sammen får en fin jul[:)]

ORIGINAL: Viksi.

Ja det er bra at dokker ble nevnt alle sammen. og her er det ikke klikkgjeng???? her føler jeg meg ikke velkommen og det er flere som sier det samme....

Eh. Kva var det der då?? Har du lest heile innlegget?? Ho skriver også til alle dere andre, om du ikkje har fått med deg det. Trenger ikkje gjer det her til noko negativt i vertfall.

For et flott menneske du er Kate! Tenk å gi så mye til andre, selv om en har det tungt selv innimellom. Jeg berømmer deg for det!  Klem fra snopeguri![:)]

ORIGINAL: Nesing

Viksi: Å gjøre denne tråden til noe negativt når det faktisk er stilet til ALLE, blir bare trist. Kate har skrevet et laaaaangt innlegg der hun har nevnt nickene til en del personer spesielt, jenter hun nok har hatt mer kontakt med enn enkelte andre igjen. Hun skriver klart og tydelig at tråden er rettet til ALLE, så det er ingen grunn til å være såret eller sint over dette synes jeg (ja, da, jeg er nevnt der, men nå har jeg også hatt kontakt med Kate i snart tre år, så det er vel i grunnen ikke så "merkelig"). Om du leser hele innlegget ser du det selv at hun skriver at hun ikke klarer å huske alle nick ettersom det tross alt er svært mange jenter her inne på dette forumet. Kate er et menneske, som alle oss andre, men hennes innlegg er etter min oppfatning stilet til alle sammen. Så ta til deg det hun skriver! Det er ingen klikk her inne slik jeg oppfatter det, men der har vi tydeligvis ulike oppfatninger. Selvsagt vil det bli slik at enkelte "kjenner" hverandre bedre enn andre, men det henger også gjerne sammen med hvor aktiv man selv er. Man høster som man sår er det noe som heter..... Dette er ikke vondt ment fra min side, kun et forsøk på å få deg til å se at Kate slett ikke har ment noe negativt med tråden sin.

Kate, du har skrevet et innlegg som de aller fleste setter stor pris på. At noen ikke liker det, får så være. Man kan aldri tilfredsstille alle på ethvert forum. Bare se på generell.... Hvor mange av oss her inne nevnes jevnlig i "skrytetrådene" der? Jeg blir i hvert fall ikke såret og lei meg av den grunn. Ikke tenk mer på dette, vennen. Du er verdens flotteste menneske!  [:)][:)]

signerer det nesing skriver her.

man får ikke like god "kontakt" med alle her inne. hadde eg skrevet ett sånt flott innlegg som kate har gjort no hadde det nok vært en del nick som ikke hadde blitt nevnt. men hadde skrevet til de andre på den måten hun gjorde.

Syntes nesten du har ødelagt en kjempe fin tråd her no viksi.

Jeg skjønner at du kan ha det tungt Viksi, men jeg synes faktisk nesten det blir smålig av deg å ødelegge en så positiv tråd som dette. Du var jo nevnt du og, hun skrev jo at det ikke er lett å huske alle nickene?

Det er utrolig mange folk her inne, og helt ærlig så har jeg nesten ikke lagt merke til nicket ditt før. Kan ikke huske at du har skrevet noen tråder, eller at jeg har lest noe du har svart i andres tråder. Heller ikke har jeg sett deg skrive noe til noen i dagbøkene. Jeg har bare vært inne på BV i ett år selv, men jeg føler jeg har fått rimelig god kontakt med flere her inne. Men jeg ble bare kjent med de gjennom aktivt å søke den selv. Gjennom å svare på tråder, gjennom å skrive i dagbøkene deres, gjennom å sende pmer med støtte når jeg ser at noen har hatt det vondt.

Blir skikkelig irritert jeg når noen snur noe som skulle være så positivt om til noe negativt, og til å handle om en selv. Dette kunne du tatt opp i en annen tråd en annen dag om det så var. Ikke ødelegge denne tråden på denne måten. Å si at en post er åpnet 63 ganger, er ikke det samme som om det er 63 av oss her inne som har lest den. Husk at det finnes gjester her inne og som leser en del, samt folk fra andre forum.

Du sier selv: Og det er ikke noe kritiskk med hun som la inn første innlegge, men jeg må bare få si jeg blir lei meg når ikke jeg også blir nevnt noen gang. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor du måtte ta det opp i denne tråden.

ORIGINAL: Viksi.

SORRY FOR JEG HAR "ØDELAGT" TRÅDEN  FOR DOKKER HER INNE. [:(][:(][:(]

Tull!! Denne tråden er ikke ødelagt hverken av deg eller andre!![;)] Tror alle her inne kan skrive under på at dette temaet med "assistert befruktning" er et sårt tema for alle! Er jo ikke her vi vil være. Heller ikke måtte drive med alle slags behandlinger, medisiner og dritt hormoner for å få en liten spire. Jeg er midt oppi dette selv, og vet hvor tøft dette er. Og mener at her inne må det være lov og kunne komme med sine frustrasjoner,tårer,hormoner (mener ikke at du gjorde det Viksi, mener ALLE) uten at det skal bli vridd og vendt på!

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg skjønner at du kan ha det tungt Viksi, men jeg synes faktisk nesten det blir smålig av deg å ødelegge en så positiv tråd som dette. Du var jo nevnt du og, hun skrev jo at det ikke er lett å huske alle nickene?

Det er utrolig mange folk her inne, og helt ærlig så har jeg nesten ikke lagt merke til nicket ditt før. Kan ikke huske at du har skrevet noen tråder, eller at jeg har lest noe du har svart i andres tråder. Heller ikke har jeg sett deg skrive noe til noen i dagbøkene. Jeg har bare vært inne på BV i ett år selv, men jeg føler jeg har fått rimelig god kontakt med flere her inne. Men jeg ble bare kjent med de gjennom aktivt å søke den selv. Gjennom å svare på tråder, gjennom å skrive i dagbøkene deres, gjennom å sende pmer med støtte når jeg ser at noen har hatt det vondt.

Blir skikkelig irritert jeg når noen snur noe som skulle være så positivt om til noe negativt, og til å handle om en selv. Dette kunne du tatt opp i en annen tråd en annen dag om det så var. Ikke ødelegge denne tråden på denne måten. Å si at en post er åpnet 63 ganger, er ikke det samme som om det er 63 av oss her inne som har lest den. Husk at det finnes gjester her inne og som leser en del, samt folk fra andre forum.

Du sier selv: Og det er ikke noe kritiskk med hun som la inn første innlegge, men jeg må bare få si jeg blir lei meg når ikke jeg også blir nevnt noen gang. Da skjønner jeg heller ikke hvorfor du måtte ta det opp i denne tråden.

Det der var ikke noe pent sagt!! Viksi har beklaget og prøvd å rette opp dette, enda skriver dere slike ting!!! Hvis det skal så lite til her inne før dere byner sånn,gidder jeg ikke være her lenger jeg heller!! Skjerp dere!! Og helt enig med Viksi-det er noen som får mange fler svar enne andre uansett hva tråden handler om! Tenk dere selv første gang dere gikk til legen med dette at "vi klarer ikke lage barn selv" -var dere så veldig høye i hatten da?? Det blir litt på samme måten som å komme ny inn hit! "hei jeg er ny her og lurer...." og så er det ingen som gidder svare fordi det nicket har vi ikke sett før så hun er sikkert ikke like "kul" som oss! En bør også ha det i bakhodet at de fleste her inne er propp fulle av hormoner når en svarer på tråder,går ann og trå litt pent!

Back
Topp