Se her, du som nettopp fikk positiv test !

Godt vi er flere! En liten trøst i det! Siste RFSU test skal tas i morgen, før jeg kjøper fra annet merke. For nå ser jeg streker over alt Krysser fingrene masse for oss begge, si i fra hvordan deg går med deg!

Huff, så fortvilende..:bored:
Nei.. beklager å si det, men de strimlene til RFSU har litt for tydelige skyggestreken, som har fått meg til å tro at det har klaffet uten at det har det. Googlet det, og er en del misnøye for fler, så anbefaler babyplan sine isteden. De kan ikke mistolkes. Selv om det er spennende å tyde strek, så er det samtidig fint å forholde seg til et ja/nei svar.:rolleyes:
Hehe, stått med lommelykt jeg og. Og i vinduet for å bytte lys. Tatt bilder og redigert så mye at jeg kan skimte en strek (som i utgangspunktet ikke er der)... :hilarious::hilarious:
Håper jo for deg at det klaffer, for min del også, men vi må gjøre det vi er dårligst til som prøver:
Vente og se... :facepalm:

Eneste symtomet som jeg har er at jeg har en volsom sterk luktesans. Å i blant folkemengde så lukter jeg stram fårikål lukt(fysj). Mistet for ca 6 uker sia. Stod på nettet at man skal ta test etter 4 uker hvis TR ikke va kommet. Så jeg tokk en test pga det og at luktesansen e så sterk.

Godt vi er flere! En liten trøst i det! Siste RFSU test skal tas i morgen, før jeg kjøper fra annet merke. For nå ser jeg streker over alt Krysser fingrene masse for oss begge, si i fra hvordan deg går med deg!

Ga nå opp dette prosjektet her, bestiller babyplan sine og dropper å teste på en uke (om jeg klarer), si veldig gjerne hvordan deg går med deg :)

Ga nå opp dette prosjektet her, bestiller babyplan sine og dropper å teste på en uke (om jeg klarer), si veldig gjerne hvordan deg går med deg :)

Spennende! - ønsker deg all lykke til:Heartpink. Håper det klaffer for deg ! :happy: Takk, hyggelig at du vi følge med!
Jeg har en dagbok som jeg skriver om prosessen i grunn, du må gjerne ta en titt?
Er litt "humorhjørne" der det er litt surr og vås i dette baby-prøvings-prosjektet. :hilarious::hilarious:

https://forum.babyverden.no/threads/kjære-dagbok-kjære-unnfangelse.1985926/

Det var DET du fikk ut av spørsmålet mitt? At man er opptatt av "tomlene"? :hilarious: jaja, du får holde på til du forhåpentligvis blir stengt ute. Men du fikser vel bare en ny bruker igjen og fortsetter som før, uten at jeg forstår hva slags glede du får ut av dette. Må være en sykdom, så god bedring :Heartred
Lykke til med å bli gravid:Heartred

Jo, tusen takk du :glasses9

Hun Miss_30 er bare ute etter å provosere;) .. men da hun klarte å slenge inn en ironisk "Lykke til med å bli gravid", var vel å gå litt vel over streken, når vi er flere som vet hvor vondt det er når man prøver og prøver og prøver.
Jeg har rapportert henne jeg altså. Ikke for det første innlegget hennes, men den ufyselige oppførselen hun fortsatt med.
Tenkte kanskje det kunne være en uheldig måte hun stilte spørsmålet sitt på, men valgte å svare ordentlig på det (ute å føle meg dum - noe hun kanskje prøvde å oppnå?).. Men når det ikke viser seg å være en skrivemåte, men en væremåte, da fikk jeg forståelsen på at dette er en person man bare må heve seg over. Hehe. Huff.

Så får vi andre bare backe hverandre opp i dette prosjektet som vi alle her holder på med - å bringe et kjærkomment bart til verden:Heartpink

Last edited:
Hun Miss_30 er bare ute etter å provosere;) .. men da hun klarte å slenge inn en ironisk "Lykke til med å bli gravid", var vel å gå litt vel over streken, når vi er flere som vet hvor vondt det er når man prøver og prøver og prøver.
Jeg har rapportert henne jeg altså. Ikke for det første innlegget hennes, men den ufyselige oppførselen hun fortsatt med.
Tenkte kanskje det kunne være en uheldig måte hun stilte spørsmålet sitt på, men valgte å svare ordentlig på det (ute å føle meg dum - noe hun kanskje prøvde å oppnå?).. Men når det ikke viser seg å være en skrivemåte, men en væremåte, da fikk jeg forståelsen på at dette er en person man bare må heve seg over. Hehe. Huff.

Så får vi andre bare backe hverandre opp i dette prosjektet som vi alle her holder på med - å bringe et kjærkomment bart til verden:Heartpink
Hun har holdt på med sånn lenge. Hun er bare ute etter å provosere og sårer med sine kommentarer. Hun burde ikke vært her inne. Kanskje på tide å melde fra til moderatorene. Syns ikke man skal fare med sånne spydigheter, men holde en god tone med hverandre. Ta vare på hverandre, da mange har det vanskelig i prøveperioden.

Back
Topp