T *Tøtta81* Forumet er livet 2 Aug 2006 #1 innbydelsan vi har laga t dåpen t mariell. bilde er egentlig sort-hvitt da. d ble mye finere
Limmylamb Glad i forumet *MIA* 2 Aug 2006 #2 kjempefine.. hva slags program brukte du? Vi tok bare en muntlig invitasjon vi..
T *Tøtta81* Forumet er livet 2 Aug 2006 #3 ORIGINAL: Limmaaa kjempefine.. hva slags program brukte du? Vi tok bare en muntlig invitasjon vi.. ikke sikker. d va pappa som gjor dem ferdig sjø..
ORIGINAL: Limmaaa kjempefine.. hva slags program brukte du? Vi tok bare en muntlig invitasjon vi.. ikke sikker. d va pappa som gjor dem ferdig sjø..
S suprAnirac Forumet er livet 2 Aug 2006 #4 Kjempe fine! Skal kirka være på moholt og Laget etterpå være på Kolstad?[8|] Forresten jeg kommer oppover til Trondhjem nå...
Kjempe fine! Skal kirka være på moholt og Laget etterpå være på Kolstad?[8|] Forresten jeg kommer oppover til Trondhjem nå...
T *Tøtta81* Forumet er livet 2 Aug 2006 #5 ORIGINAL: carina82 Kjempe fine! Skal kirka være på moholt og Laget etterpå være på Kolstad?[8|] Forresten jeg kommer oppover til Trondhjem nå... stemme d ja[;)] har leid lokale på kolstad. kanskje vi ska prøv å få til ett treff når du kjæm da?
ORIGINAL: carina82 Kjempe fine! Skal kirka være på moholt og Laget etterpå være på Kolstad?[8|] Forresten jeg kommer oppover til Trondhjem nå... stemme d ja[;)] har leid lokale på kolstad. kanskje vi ska prøv å få til ett treff når du kjæm da?