Se her da <3

Ramp3n

Glad i forumet
Har hatt litt blødninger igår og idag så klarte faktisk ikke vente helt til neste fredag med ultralyd! Her er det en liten spire med bankende hjerte ♥ ble satt tilbake 1 uke! Det er i teorien sabla vanskelig mtp at mannen var bortreist i den perioden hun mener spira ble laget så har konkludert med at det er en jentesædcelle som har klamra seg fast helt til eggløsning :P

Vedlegg

• Snapchat-1233492854.jpg
    Snapchat-1233492854.jpg
    182,1 KB · Visninger: 128
Så herlig liten spire. Hva sier mannen din om dette da?

Altså jeg har ikke vært med noen andre, så det er ikke et tema :-) men skjønner jo om han hadde blitt skeptisk. Det samme skjedde med mine to første også. Ble satt tilbake hhv 1 og 2 uker. Det hadde ikke passet med noen av dem. Så slår er slag for at spirene utvikler seg sent eller at hans svømmere overlever lenge :P

Men reagerte på at jeg fikk samme termindato hos jordmor idag med 6+1 som jeg har selv med 7+1?? Mulig hun og appen min bruker helt forskjellig utregning?

Herlig! :D

Mener å ha lest at embryoe kan gå i dvale, så kan være det som har skjedd[emoji4]

Men reagerte på at jeg fikk samme termindato hos jordmor idag med 6+1 som jeg har selv med 7+1?? Mulig hun og appen min bruker helt forskjellig utregning?

Kanskje hun har regnet feil? Vet du hvor lang spira var da?. Men det spiller jo ikke veldig stor rolle enda da, bare for psyken. Men de finner nok rett termin ved OUL og det er jo den viktigste.

Tror mannen min også ville blitt skeptisk om vi hadde vært i den situasjonen. :joyful: :D Men de får jo gjerne bevis når dissa nydelige babyene kommer ut og er prikk lik pappaen sin.

Så herlig ❤
De vokser litt i rykk og napp så en uke betyr ingenting.
Siat var jeg 100 % sikker på eggløsning, men ble allikevel satt 6 dager frem (lenger på vei) fordi embryoet var større og hadde vokst raskere :)

Så deilig å se[emoji173]️[emoji173]️ Jeg blir som regel alltid satt tilbake 1-2uker..men har også som regel visst ganske nøyaktig når ting har skjedd.. [emoji28] Så har mine også kommet 1-3 uker før termin også..så vet ikke hvem som har rett eller galt.. [emoji23][emoji85][emoji6]
(Har 3 barn og gravid m nr 4 nå)

Så fin[emoji7][emoji173]️

Kanskje hun har regnet feil? Vet du hvor lang spira var da?. Men det spiller jo ikke veldig stor rolle enda da, bare for psyken. Men de finner nok rett termin ved OUL og det er jo den viktigste.

Tror mannen min også ville blitt skeptisk om vi hadde vært i den situasjonen. :joyful: :D Men de får jo gjerne bevis når dissa nydelige babyene kommer ut og er prikk lik pappaen sin.

Jeg stussa hvertfall på at vi fikk samme termindato men at hun mente jeg var 6+1. Embryoet var 0,96cm :)

Ja ikkesant. Og det blir nok sånn her igjen for barnet han har er lik han på en prikk, så tydelig at han har sterke gener :)

Så herlig ❤
De vokser litt i rykk og napp så en uke betyr ingenting.
Siat var jeg 100 % sikker på eggløsning, men ble allikevel satt 6 dager frem (lenger på vei) fordi embryoet var større og hadde vokst raskere :)

Blir spennende å se på OUL da! Mtp at vi fikk samme termindato så holder jeg meg til 7+1 jeg. :P høres mye bedre ut i mitt hode enn 6+1 :P

Så deilig å se[emoji173]️[emoji173]️ Jeg blir som regel alltid satt tilbake 1-2uker..men har også som regel visst ganske nøyaktig når ting har skjedd.. [emoji28] Så har mine også kommet 1-3 uker før termin også..så vet ikke hvem som har rett eller galt.. [emoji23][emoji85][emoji6]
(Har 3 barn og gravid m nr 4 nå)

Samme her! Har også blitt satt tilbake med begge. Og de var FERDIG når se kom til verden for å si det sånn :P fødte 2 dager over termin med første da, hun var ikke interessert i å komme ut. Nr 2 kom 9 dager før - noe som passet bedre med menstermin :) blir spennede å se denne gangen :)

Jeg stussa hvertfall på at vi fikk samme termindato men at hun mente jeg var 6+1. Embryoet var 0,96cm :)

Ja ikkesant. Og det blir nok sånn her igjen for barnet han har er lik han på en prikk, så tydelig at han har sterke gener :)

Jeg var på ul 7+0, da var embryoet 0,9 cm, og det stemte på en prikk med terminen min, sa gynekologen, så det er rart om din som er større sku være kortere på vei? [emoji849]

Back
Topp