carinasverden Forumet er livet 1 Okt 2010 #26 Ja. Faktisk så er det høyere sjanse for å overleve bakovervendt for voksene også. Så det var snakk om å sette flyseter og busseter osv bakovervendt. Men det funka ikke. Passasjerene ville ikke sitte bakovervendt selv om det er sikrere[8|] Men helt klart barn skal gjøre det. Om barna blir veldig kvalme el så ser jeg det som er god grunn til å kjøre mindre bil[:)]
Ja. Faktisk så er det høyere sjanse for å overleve bakovervendt for voksene også. Så det var snakk om å sette flyseter og busseter osv bakovervendt. Men det funka ikke. Passasjerene ville ikke sitte bakovervendt selv om det er sikrere[8|] Men helt klart barn skal gjøre det. Om barna blir veldig kvalme el så ser jeg det som er god grunn til å kjøre mindre bil[:)]
bergfrue Forumet er livet VIP 3 Feb 2011 #30 Huff, jeg får gåsehud når jeg leser det. VIKTIG informasjon som definitivt burde være på topp.
TryXe Elsker forumet 3 Feb 2011 #33 Denne ligger under viktigste tråder, så vi -må- ikke dytte på den for å finne den[;)]
F Febbis Gift med forumet 4 Feb 2011 #36 Kan ikke fatte og begripe at ikke helsestasjoner er bedre på å oppdatere om dette!!!