se her alle sammen!!!

Anita23

Glad i forumet
er det noen her som har gjort noe med kirurgi og fått narkose.
men denne narkosen da ikke har funket helt så du er våken og kjenner alt sammen uten å kunne lee en finger??

dette er mitt største mareritt [&:][:o]

Nei, det har jeg heldigvis ikke opplevd, og jeg håper de få som har det er kloke nok til å holde nebbet igjen her og ikke forsterker angsten din.. 

derfor sitter det anestesisykepleiere der og overvåker deg, slik at det ikke skal skje.. [:)]

vært i narkose 5 ganger og aldri opplevd noe slik! De passer kjempe godt på deg!![:)]

ORIGINAL: Slafselarve

Nei, det har jeg heldigvis ikke opplevd, og jeg håper de få som har det er kloke nok til å holde nebbet igjen her og ikke forsterker angsten din.. 

så det på tven for noen år tilbake at dette var MYE vanligere enn folk trodde.
at de det skjedde med aldri sa det til noen.

tror den angsten alltid kommer til å være der uansett etter det programmet [8D]

Har hatt narkose, men våknet ikke, eller merket ingenting [:)]
De er jo flere sykepleiere rundt som passer godt på deg osv [:)]

om du våkner husker du det ikke uansett.Folk som opererer ryggsøyler og andre "kritiske" operasjoner bruker de å våkne midt i for å sjekke at de har refleks og følelser i beina.Husker visst ingenting etterpå.

Vært i narkose 6 ganger i voksen alder og noen ganger som liten, men har ikke opplevd å våkne

Har hatt narkose en gang og ikke våknet...det sitter en person og passer på deg slik at om du skulle vise tegn til å våkne så doper de deg raskt ned igjen...

ei jeg jobbet med påsto hu fikk med seg alt når hu tok ks og hadde nakose.
og det hadde vist skjedd 2 ganger.
men hun fikk ikke til å røre seg.
om det stemmer vet jeg ikke men hu sa det så.
[8D]

Nei, men spinalbedøvelsen funket ikke under KS, og det var ikke noen god opplevelse... Takk Gud for narkosen jeg da fikk. Da sovnet jeg godt, og kjente ingenting lenger! [:D]

Jeg lå i narkose da jeg fikk Trym. Men våknet ikke midt under, de slet heller med å få vekt meg [&:] . Tror du blir ganske godt tatt vare på [;)][:)] 

ORIGINAL: Ihne

Jeg har aldri hatt narkose.
Men såvidt jeg har skjønt så er det en som passer på deg hele tiden så det er nok ytterst sjeldent at noe sånt kan skje.
Og om du skal begynne å våkne opp så doper de deg nok ned igjen før du våkner helt.[:)]

has hatt det flere ganger, men følte kun en gang og da sa jeg fra,,så ble jeg dåpet ned..

uansett så om man er i ferd med å våkne så spretter ikke øynene opp og du er våken..
sist jeg hadd narkose "våknet" jeg tre ganger føre jeg husker noe..på oppvåkninga altså...så sjansen er minimal..hele tiden noen som følger med på deg...

Back
Topp