Se han sitter!

Grete71

Forumet er livet
Sterke gutten min... [:D] de siste dagene har han virkelig tatt av! Men han har jo vært utrolig sterk helt fra fødselen... [:D]

Tipper han forover, retter han seg opp. Som regel også til siden - med litt hjelp.. Men tipper han bakover, så tipper han! [8D]

Han sitter som en konge i sofaen også! Men der har han jo litt støtte... Han var ikke mange ukene gammel da han skulle "opp" og ikke ligge helt flatt i armkroken.. [:)] neida, opp og se!!! Kan jo hende det skjer noe spennende! De kommenterte det til og med på sykehuset; et par barnepleiere sto og snakket sammen, og der lå han - med øyne og ører på stilker!!!! [:)]

Så flink han er!!
Det er artig nå når de begynner å sitte, ja[;)] spendt på om JRjr lærer det før JRsr kommer hjem igjen [;)][:D]

Vi har latt han sitte i hjørnet av sofaen når vi har spist. Kanskje litt tidlig, de sier jo de ikke skal sitte før de kan selv... Men hallo, de må jo "trene"? Det er jo ikke slik at de bare plutselig sitter??! Må jo være kjedelig å bare ligge.... [:)]

ORIGINAL: Grete71

Vi har latt han sitte i hjørnet av sofaen når vi har spist. Kanskje litt tidlig, de sier jo de ikke skal sitte før de kan selv... Men hallo, de må jo "trene"? Det er jo ikke slik at de bare plutselig sitter??! Må jo være kjedelig å bare ligge.... [:)]

JR får bittelitt sittetrening også, da[:)] men bare når han helt tydelig vil det selv[;)]

min sitter også!!!  han har sitti siden han var 5 måneder, min klarer ikke sette seg opp selv, men han prøver jo så godt han kan da!!!!    men hvis han ikke får sitte så blir han sur og grinete!!!

de siste dagene har JRjr begynt å sette seg opp når jeg løfter ryggen i vogna til sånn skråstilling.. [8|]

Back
Topp