Se han krabber!

Prinsessa

Blir kjent med forumet
Så UTROLIG gøy det er og se sitt kjære barn krabbe for første gang[;)]Plutslig for to dager siden bare heiste han seg opp på alle fire og kom krabbene mot meg!!!Det var så hærlig å se på.Han er blitt utrolig flink på bare to dager.Krabber i vei og setter seg opp på rompa[;)]Så hærlig det er å være mamma og så stolt man blir[:D][:D][:D] 7 mnd. og 3 uker er notert i boka! Noen andre stolte mødre der ute???

Å så gøy,min er litt liten til det enda men gleder meg[:D]

åååååååååå det hørtes spesielt og gøy ut.. gler meg bare til jeg kan kjenne litt liv i magen min jeg nu :)

Hei!! Så gøy!! Også plutselig! Jenta mi begynte å krabbe da hun var 6måneder og 4 dager. Men da gikk det tregt de første gangene. Men nå går det fort. Nesten alt forr fort[&:] Nå reiser hun seg opp å støtter seg også. Etter sofaen og bordet og alt som går ann for henne å komme seg opp med. Jeg er så stolt av henne[:)] Men det har vært mye knall og fall i det siste. hun sitter ikke selv enda. Tenner har hun eller ikke fått... hmm..

Så morsomt!!! Rart at barna skal gjøre ting i så forskjellig rekkefølge? Kjenner ei som sa at sønnen hennes aldri krabbet,han begynte rett på gåinga[:D]Min sønn reiste seg opp ett par ganger før han begynte å krabbe.Han har sittet på gulvet uten støtte siden han var 6mnd.Men tannlaus er han fortsatt[:D]Gleder meg sån til han begynner og prate!!!Har datteren din sagt noe enda da?

Ja de utvikler seg så forskjellige. Noen er sent ute å noen er tidlig ute[:)] Jeg har hørt om sånne tillfeller der barnet kutter ut krabbinga. Rare greier[:D] Ammer du enda?? Sønnen din er jo omtrent like gammel som jenta mi. [:)] bare 5 dagers forskjell.
Jeg ammer enda så jeg syntes det er like greit at Mia er tannløus. Det er morsomt når de begynner å prate,ja![:)] Mia var rundt 5måneder da hun sa mamma[:D] Det var det første hun sa! Nå sier hun "mamma","pappa","der" og noe som ligner nam eller ban.. er ikke sikker på hva det skal bety men hun sier det veldig ofte.

Så hærlig![:)]Gleder meg veldig til min begynner å si noe.Noen ganger synes jeg at han sier mamma,men det er nok bare tilfeldig..det vet jeg.Jeg ammer fortsatt, så jeg er også glad han ikke har tenner.Men jeg synes de er så UTROLIG søte når de har to små tenner nede.[:D]Gleder meg derfor til å se han med tenner.Men man får se det positive, i at det ikke gjør vondt å amme[:)][;)][:D]

Uff jeg tror Mia begynner å få tenner nå,jeg. Hun har to digre kuler i overkjeven framme og de er hvite nederst noe som ligner på tenner.. Og i natt har hun holdt meg våken.. var oppe 6-7ganger.. Så kjente jeg at hun var brenn heit av feber[:(] stakkars gullet mitt. Hun har feber enda. Håper det ikke varer lenge.. Hun hadde foresten 4 bærsj bleier i går så det kan jo ha noe med saken å gjøre...men så har ho jo ikke bærsja på lenge,så jeg vet ikke hva som feiler[:'(]

Back
Topp