Se for dere at...

PetuniaPickleBottom

Forelsket i forumet
Dere er på "flørter`n"... Dere har snakket med denne personen i 3-4 dager på sms eller msn. Du får sikkert 10 sms og uendelig mange meldinger på msn. Så og si alle inneholder komplimenter som: "du er jo så god", "du er så søt", "prinsessa", "sitter å holder rundt deg" osv osv osv... Så får du beskjed om at han har kjøpt bursdagsgave til deg!!! Dere har aldri møttes! [&:] Hva tenker du?

Freeeeaaaaaakshooooow!

ORIGINAL: Maanda

Hello, mr. Desperat!

TAKK! hehe Ikke bare jeg som er sær og redd? [8D]

Hvis han ikke får melding fra meg på en stund så sender han melding og spør om jeg har sovnet. Skriver også ofte at han tenker på meg hele tiden... [:o]

hjeeeeeeeeeeeeeeeeelp, hva har jeg surra meg borti nå[:o][:o][:o]

ORIGINAL: *LL*

Goodbye, Mr. Desperat!

Takktakktakktakktakk

alle sammen! Da er det ikke jeg som er engstelig for noe nytt! hehe JEg kommer jo fra et 9 år langt forhold, så gresset på den andre siden er egentlig veldig skummelt... Det at han har kjøpt bursdagsgave til meg fikk det til å tippe over... hehe

jeg tenker vel at denne eprsonene kan ha godtav aa lese noen böker om sjekking. 'flirting for dummies' noe ala det, er ikke rule #1 nesten alltid: ?kke virk klengete eller overivrig?

Da sier jeg: STYR UNNA![8D]

Minner mistenkelig mye om en eks av meg... vi startet forholdet vårt på den måten... og det ble pikadø ikke noe bedre...
Han var en desperat kontrollfreak.. ikke særlig hyggelig... og ikke spesielt lett å bli kvitt[:-]

bye bye, tenker jeg da[:o]
Har nettopp kommet meg unna en som er heeeeelt lik, og guriland det var en befrielse[8D][:D]

Da tenker jeg:

Det er en grunn til at han er singel!!

da hadde jeg tenkt at han skal jeg hvertfal IKKE møte!!!!!!!!!!

Spesiellt.

Eg må fortelle om en.
Vi snakket sammen en god stund på nettet og sms. Så avtalte vi å møtes. Og han virka no litt spesiell, og når vi sku si hadet kysset han meg og sa han elsket meg [:'(]

Hey, Big Spender!![:D][:)]

Hehe, nei seriøst! Det syns jeg var drøyt![&:]

ORIGINAL: eplemos

Spesiellt.

Eg må fortelle om en.
Vi snakket sammen en god stund på nettet og sms. Så avtalte vi å møtes. Og han virka no litt spesiell, og når vi sku si hadet kysset han meg og sa han elsket meg [:'(]

[:-]

ORIGINAL: *LL*

Goodbye, Mr. Desperat!

ORIGINAL: eplemos

Spesiellt.

Eg må fortelle om en.

ohhh hehe noe spesiell ja!

jeg hadde byttet nr...[&:]

VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!

Hvor i all verdens land og rike er alle de normale og single mennene gjemt???? [:-] [:(] Eller... Det er vel kanksje en grunn til at de normale mennene ikke er single... *sukk* Bare bunnslam igjen... [:(]

*lusker seg slukøret inn på noen visse nettbutikker for å kjøpe litt acessories*

Back
Topp