Scretching

Det har jeg gjort. Enkelt prosedyre men litt vondt og blør man litt etter på. Første gang jeg gjorde, ble jeg ikke gravid. Andre gangen ble jeg faktisk gravid på Synarela. Både jeg og legen mente at det var scratching som var magien. Håper det fungerer for deg også! :-)

Hva er Scretching...?

Ser jeg skrev det feil det skulle stå Scratching.

Dette er et inngrep til å forbedre slimhinnene i livmoren. De skraper den litt opp. Skal vist gjøre det lettere for ett egg å feste seg

Kan lage en ny tråd der jeg forklarer bedre :)

Takk :) Tror jeg forstod det du forklarte :) spennende da! Hvis du har tenkt å gjøre sånn må du fortelle hvordan det går

Takk :) Tror jeg forstod det du forklarte :) spennende da! Hvis du har tenkt å gjøre sånn må du fortelle hvordan det går
Ja det kan jeg gjøre. Legen hadde foreslått dette, og jeg sa meg villig til å prøve. Eggene mine er av beste kvalitet og mannen har fine prøver. Jeg har 3 barn fra før så ingen skjønner hvorfor ikke eggene mine ikke fester seg.
De var 100% Sikre på at vi skulle klare det denne gangen. De satte inn det nydeligste 8 delte egget. Har heldigvis 2 til på frys. Sa at vi måtte fikse opp i vekst forholdene før vi satte dem inn.

Ville ta dette over sommeren slik at da vil scratchingen vil bli gjort iaugust og så setter vi inn eggene i sept ca.

Legen meinte dette måtte til, så vi tok det (privat) før første IVF. Har no ein liten baby i magen ❤️ Veit ikkje om det er utslaget då eg lett har blitt gravid før, men glad vi gjorde det når vi først var igang.

Jeg fikk utført scratching på forhånd av mitt forrige forsøk. Det var en smertefull opplevelse, og jeg vil ikke gjøre det igjen.
Har visstnok mye nervebunter i underlivet, så blir sykt dårlig under uttak og sånne ting.. :/

Jeg var igår og fikk utført scratching, var ikke så vondt, stakk bare litt :) regner med innsett i juni i normal syklus.

Back
Topp