Scratching?

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Noen som har gjort en scratching og blitt gravid rett etter? Eller som har gjort det til ingen nytte?
Skal i gang med eggdonasjonsforsøk i oktober (innsett i uke 40-ish). Vurderer derfor om det er noe som jeg kan gjøre for å styrke oddsene. Har vært gravid 4 ganger, men disse har endt i SA og exu rundt uke 5-7. Eggene er hovedgrunnen til at vi går for eggdonasjon. Mine egg er det få av og kvaliteten har vært dårlig. Legene og gynekologene har sagt at livmoren og slimhinnene mine ser veldig bra ut, men at det er eggene mine som er problemet. Så jeg vet liksom ikke om scratching har noe for seg[emoji848]. Noen som har erfaringer med scratching? Eller har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å øke sjansene for at egget fester seg og blir der til termin?

Jeg fikk utført scratching nå før dette forsøket, det var dritvondt! I mange dager :p
Studier har vist at det er ikke signifikante forskjeller mellom scratching vs ikke scratching, men for vår del som slet med at eggene ikke festet seg så føltes det greit å ha prøvd likevel.

Hvis det er eggene det står på så kan du jo egentlig spare deg for smerte og unødvendige utgifter, men jeg skjønner godt at det føles som å gjøre noe for å hjelpe :)

Jeg tok scratching før forsøk jeg ble gravid på[emoji5] og det ga meg en rekordtykk slimhinne! Så jeg har trua på det[emoji1303]

Var dritvondt akkurat det minuttet det tok! Litt menssmerter og spotting resten av dagen, så helt fin dagen etter[emoji5] tok to paracet før jeg dro dit![emoji5]

Back
Topp