Vurderer scratching før neste forsøk..! Noen som veit om gynekologer/klinikker i Trondheim som utfører det? Er det sånn standarbehandling som alle gynekologer gjør? Evt om de gjør det på fertilitetsseksjonen på St.Olavs?[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler på at de gjør det på St Olavs.. Men du kan evt høre med medicus eller gyn på sentrum gynekologi kan hende en av de gjør[emoji4]Vurderer scratching før neste forsøk..! Noen som veit om gynekologer/klinikker i Trondheim som utfører det? Er det sånn standarbehandling som alle gynekologer gjør? Evt om de gjør det på fertilitetsseksjonen på St.Olavs?[emoji5]
Tviler på at de gjør det på St Olavs.. Men du kan evt høre med medicus eller gyn på sentrum gynekologi kan hende en av de gjør[emoji4]
Vurderer scratching før neste forsøk..! Noen som veit om gynekologer/klinikker i Trondheim som utfører det? Er det sånn standarbehandling som alle gynekologer gjør? Evt om de gjør det på fertilitetsseksjonen på St.Olavs?[emoji5]
Hei,
Medicus gjorde dette på meg i forbindelse med fjerning av en polypp. Du kan jo spørre de. De er flinke.
Vil ikke anbefale sentrum gynokologi, taklet ikke han mens han var på Medicus, ( han var alltid dårlig forberedt til avtalene mine og det liker jeg ikke)
http://sentrumgynekologi.no/gynekolog/Skal absolutt høre med Medicus, vi tok utredningen vår der[emoji5] fikk dårlig inntrykk av T.S, men kun fordi han formidlet budskap til min mann på en helg grusom måte! Men tviler ikke på hans medisinske vurderinger/jobb, er vel heller på det sosiale jeg tviler litt[emoji12]
Hvem er "han"? Er som har vært på Medicus før?
http://sentrumgynekologi.no/gynekolog/
Er jo ikke lov å navngi folk her inne, men sjekk linken over[emoji4] Det er en gynekolog fra medicus S.P som har startet sin egen praksis[emoji4] Jeg har hatt han både på medicus og på sentrum gynekologi og er fornøyd. Alltid vært forberedt og tatt seg god tid og forklart ting veldig godt til meg[emoji4] Men vet ikke om han utfører scratching da, får evt ringe og spørre[emoji4]
. Det er den ene gynokologen på sentrum gynokologi.Skal absolutt høre med Medicus, vi tok utredningen vår der[emoji5] fikk dårlig inntrykk av T.S, men kun fordi han formidlet budskap til min mann på en helg grusom måte! Men tviler ikke på hans medisinske vurderinger/jobb, er vel heller på det sosiale jeg tviler litt[emoji12]
Hvem er "han"? Er som har vært på Medicus før?