Scratching i Trondheim

lmn86

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Vurderer scratching før neste forsøk..! Noen som veit om gynekologer/klinikker i Trondheim som utfører det? Er det sånn standarbehandling som alle gynekologer gjør? Evt om de gjør det på fertilitetsseksjonen på St.Olavs?[emoji5]

Vurderer scratching før neste forsøk..! Noen som veit om gynekologer/klinikker i Trondheim som utfører det? Er det sånn standarbehandling som alle gynekologer gjør? Evt om de gjør det på fertilitetsseksjonen på St.Olavs?[emoji5]
Tviler på at de gjør det på St Olavs.. Men du kan evt høre med medicus eller gyn på sentrum gynekologi kan hende en av de gjør[emoji4]

Tviler på at de gjør det på St Olavs.. Men du kan evt høre med medicus eller gyn på sentrum gynekologi kan hende en av de gjør[emoji4]

Tviler også på St.Olavs, de er jo generelt lite åpne for for å prøve ut ting[emoji849][emoji849] men takk for tips[emoji1303][emoji1303]

Hei,

Medicus gjorde dette på meg i forbindelse med fjerning av en polypp. Du kan jo spørre de. De er flinke.

Vil ikke anbefale sentrum gynokologi, taklet ikke han mens han var på Medicus, ( han var alltid dårlig forberedt til avtalene mine og det liker jeg ikke)

Hei,

Medicus gjorde dette på meg i forbindelse med fjerning av en polypp. Du kan jo spørre de. De er flinke.

Vil ikke anbefale sentrum gynokologi, taklet ikke han mens han var på Medicus, ( han var alltid dårlig forberedt til avtalene mine og det liker jeg ikke)

Skal absolutt høre med Medicus, vi tok utredningen vår der[emoji5] fikk dårlig inntrykk av T.S, men kun fordi han formidlet budskap til min mann på en helg grusom måte! Men tviler ikke på hans medisinske vurderinger/jobb, er vel heller på det sosiale jeg tviler litt[emoji12]

Hvem er "han"? Er som har vært på Medicus før?

Skal absolutt høre med Medicus, vi tok utredningen vår der[emoji5] fikk dårlig inntrykk av T.S, men kun fordi han formidlet budskap til min mann på en helg grusom måte! Men tviler ikke på hans medisinske vurderinger/jobb, er vel heller på det sosiale jeg tviler litt[emoji12]

http://sentrumgynekologi.no/gynekolog/

Er jo ikke lov å navngi folk her inne, men sjekk linken over[emoji4] Det er en gynekolog fra medicus S.P som har startet sin egen praksis[emoji4] Jeg har hatt han både på medicus og på sentrum gynekologi og er fornøyd. Alltid vært forberedt og tatt seg god tid og forklart ting veldig godt til meg[emoji4] Men vet ikke om han utfører scratching da, får evt ringe og spørre[emoji4]

http://sentrumgynekologi.no/gynekolog/

Er jo ikke lov å navngi folk her inne, men sjekk linken over[emoji4] Det er en gynekolog fra medicus S.P som har startet sin egen praksis[emoji4] Jeg har hatt han både på medicus og på sentrum gynekologi og er fornøyd. Alltid vært forberedt og tatt seg god tid og forklart ting veldig godt til meg[emoji4] Men vet ikke om han utfører scratching da, får evt ringe og spørre[emoji4]

Takk for tips[emoji8][emoji8]

. Det er den ene gynokologen på sentrum gynokologi.

Mens jeg var på Medicus var jeg innom han 2-3 ggr og de siste 2 gangene kom han uforberedt til konsultasjon. Hadde ikke lest journalen min eller behandlingsplan. Foreslo uttak tidligere enn det T hadde planlagt( folliklenene var heller ikke store nok) , sykepleieren rettet opp i det.(ble litt rar steming inne på konsultasjonen når sykepleieren rettet på han) Skikkelig merkelig situasjon. Han sluttet på Medicus kort tid etter og startet sentrum gynokologi.

T er flink, selv om han ikke alltid klarer å kommunisere skånsomt. Veldig faglig oppdatert og interessert. Følger med på all ny forskning. Han har i allefall alltid prøvd å være forsiktig ved undersøkelser og under behandling, ikke tatt unødig risiko ved uttak, f. Eks ikke ta hull på sjokoladecyster ved endometriose inni eggstokken. Var flink ved fjerning av polyppen.

Hadde lest seg godt opp på mitt tilfelle og fikk prøvd en del forskjellige ting ved stimulering. Den klinikken som fikk meg Gravid i Spania sa jeg virkelig hadde prøvd alt før jeg kom til de.

Men han var også den personen som sa det var nesten umulig for meg å få barn med min eggkvalitet ved mitt siste forsøk der. Det er vanskelig å kommunisere ut på en måte som ikke gir rom for tolkning eller håp.

Det er mulig å spørre T om hvor økt sannsynlighet for graviditet v scratching og om det vil hjelpe deg? Han vil i så fall gi et realistisk svar. Han vil aldri selge på noe unødvendig

Last edited:
Back
Topp