Scrapping

Bekki 07

Forelsket i forumet
Er det noen som holder på med dette? Jeg er blitt helt hekta!!! Knipser bilder av lille tulla i et sett og limer inn i album og diller.

Ja, det er kjempe gøy. Har egentlig akkurat begynt så jeg er ikke så veldig inn i det enda, men var innom hobby forumet og så på Kaoleenas sctapping!! Så utrolig stilig!! så gjennomført!!

Ja eg har drevet med det ei stunn...kjempe artigt...Har så enormt med bilder og,knipser villt[:D]Kjekt å ha å sjå tilbake på[;)]

Men har egentlig liten tid til det no[8|]pillo tar all oppmerksomheten her[:D]

Det går ikke nå når jeg er så mye på nettet[:)] Det går veldig greit ellers. Rebekka pleier å sove 3 timer i strekk på formiddagen. Gjør litt da.

ORIGINAL: trønderveitja

ORIGINAL: Bekki 07

Det går ikke nå når jeg er så mye på nettet[:)] Det går veldig greit ellers. Rebekka pleier å sove 3 timer i strekk på formiddagen. Gjør litt da.

Å SÅ MISUNNELIG...[8D][&:]Her soves det max en halvtime islengen så må jeg bysse og trille,sover en halvtime til å så er det pån igjen..[:'(]

Uff, slitsomt!! Ja, vi er kjempe heldige!! Hun er som en drøm!!

Å SÅ MISUNNELIG...[8D][&:]Her soves det max en halvtime islengen så må jeg bysse og trille,sover en halvtime til å så er det pån igjen..[:'(]

Bruker han smokk??

Heldiggris - her går det en halvtime, så er det over. Punktum. [8D]
Uavhengig av byssing og bæring, og får ikke trillet - ikke plass til vogna inne, ikke noe sted å ha den ute.

Forresten har jeg lenge hatt planer om å starte med scrapping, fikk scrapping-ting fra søster'n i julegave julen etter at vi giftet oss, sånn at jeg kunne lage album. [8D]
Har ikke startet på det ennå...
Vet ikke helt hvordan man "gjør" det, har funnet ut at jeg må komme meg på et kurs/treff/prøve å ordne noe med noen av Oslo-jentene som scrapper sånn at jeg får noen nybegynnertips og kommer i gang. [:D]

ORIGINAL: Minerva

Heldiggris - her går det en halvtime, så er det over. Punktum. [8D]
Uavhengig av byssing og bæring, og får ikke trillet - ikke plass til vogna inne, ikke noe sted å ha den ute.

Forresten har jeg lenge hatt planer om å starte med scrapping, fikk scrapping-ting fra søster'n i julegave julen etter at vi giftet oss, sånn at jeg kunne lage album. [8D]
Har ikke startet på det ennå...
Vet ikke helt hvordan man "gjør" det, har funnet ut at jeg må komme meg på et kurs/treff/prøve å ordne noe med noen av Oslo-jentene som scrapper sånn at jeg får noen nybegynnertips og kommer i gang. [:D]

Kaoleenas

ja, vi er superheldig!!

Du må innom hobbyforumet å se på Kaoleenas scrapping!! Det er utrolig stilig!! Helt imponert!! Jeg gjør det ikke så inviklet, men tenkte jeg skulle forsøke. Fikk endel sånn til jul[:)]

Å jada..smokk og tommeltott..ikke no problem der igården..men har bestandi strittet imot søvnen på dagtid han...[8|]

Ok, Bare lurte fordi Rebekka var helt umulig og legge og til å sove før. Hun nektet smokk, men så fant vi en hun likte og nå er hun så flink. Bare å legge henne så sovner hun. og hvis hun våkner er det bare å gi smokken så sovner hun igjen. Før kunne vi holde på i opptil en time og da gav jeg opp å la meg med henne så ammet jeg henne i søvn!! Var skikkelig tungvindt!!!!!!!!!

ORIGINAL: Teddy81

Var innom hobbyforumet nå, og ble riimelig gira på å komme i gang med scrapping ja!! Hjelper kanskje om jeg får fremkalt noen bilder...? [8|] så sinnsykt tiltak å begynne kjenner jeg, har jo så mange bilder på pc`n min... [8D]

Ja, blir litt tiltak når det har hopet seg opp[:)] men jo lengre enn venter jo flere bilder blir det[:)]

ORIGINAL: Teddy81

Var innom hobbyforumet nå, og ble riimelig gira på å komme i gang med scrapping ja!! Hjelper kanskje om jeg får fremkalt noen bilder...? [8|] så sinnsykt tiltak å begynne kjenner jeg, har jo så mange bilder på pc`n min... [8D]

Ja, blir litt tiltak når det har hopet seg opp[:)] men jo lengre enn venter jo flere bilder blir det[:)]

Melder meg inn i "alt for mange ufremkalte bilder"-klubben... [8D]

Back
Topp