Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: trønderveitja
ORIGINAL: Bekki 07
Det går ikke nå når jeg er så mye på nettet[:)] Det går veldig greit ellers. Rebekka pleier å sove 3 timer i strekk på formiddagen. Gjør litt da.
Å SÅ MISUNNELIG...[8D][&:]Her soves det max en halvtime islengen så må jeg bysse og trille,sover en halvtime til å så er det pån igjen..[:'(]
Det går ikke nå når jeg er så mye på nettet[:)] Det går veldig greit ellers. Rebekka pleier å sove 3 timer i strekk på formiddagen. Gjør litt da.
Å SÅ MISUNNELIG...[8D][&:]Her soves det max en halvtime islengen så må jeg bysse og trille,sover en halvtime til å så er det pån igjen..[:'(]
ORIGINAL: Minerva
Heldiggris - her går det en halvtime, så er det over. Punktum. [8D]
Uavhengig av byssing og bæring, og får ikke trillet - ikke plass til vogna inne, ikke noe sted å ha den ute.
Forresten har jeg lenge hatt planer om å starte med scrapping, fikk scrapping-ting fra søster'n i julegave julen etter at vi giftet oss, sånn at jeg kunne lage album. [8D]
Har ikke startet på det ennå...
Vet ikke helt hvordan man "gjør" det, har funnet ut at jeg må komme meg på et kurs/treff/prøve å ordne noe med noen av Oslo-jentene som scrapper sånn at jeg får noen nybegynnertips og kommer i gang. [:D]
Kaoleenas
Å jada..smokk og tommeltott..ikke no problem der igården..men har bestandi strittet imot søvnen på dagtid han...[8|]
ORIGINAL: Teddy81
Var innom hobbyforumet nå, og ble riimelig gira på å komme i gang med scrapping ja!! Hjelper kanskje om jeg får fremkalt noen bilder...? [8|] så sinnsykt tiltak å begynne kjenner jeg, har jo så mange bilder på pc`n min... [8D]

ORIGINAL: Teddy81
Var innom hobbyforumet nå, og ble riimelig gira på å komme i gang med scrapping ja!! Hjelper kanskje om jeg får fremkalt noen bilder...? [8|] så sinnsykt tiltak å begynne kjenner jeg, har jo så mange bilder på pc`n min... [8D]
Ja, blir litt tiltak når det har hopet seg opp[:)] men jo lengre enn venter jo flere bilder blir det[:)]