scrapping

Tananka

Glad i forumet
pjuuh! Nå har jeg sittet å scrappet i albumet og limt inn de siste bildene i babykrøniken. Datt plutselig inn at jeg må få raua i gir og bli ferdig med storesøster sitt før jeg må begynne å tenke på et nytt  Bestemt meg for at jeg bare skal scrappe frem til 1 års dagen (storesøster er 1 år og 8 mnd så jeg ligger litt etter :P). Jeg scrapper ikke til vanlig men synes det er så tøfft! men er mye jobb...(med min kreativitet) Skal komme meg til butikken og få kjøpt ei babykrøniken til, kjempe kjekk! Veldig utfyllende, men nå har jeg vert veldig flink til å fylle ut så den er utrolig kjekk. Håper bare jeg klarer å være like flink denne gangen.... 

Har den boka til Erlend også, og liker den veldig godt.
Drev på forrige helg og limte inn en del bilder og skrev inn ting som ikke var på plass enda.
Men dessverre er det en god del ting jeg ikke har fått fylt inn, og det irriterer meg.

Synes også det er irriterende. Men nå er det meste på plass! mangler småting.... Jeg elsker å lese i mi bok som mor laget - men den er langt fra så utfyllende. Får bare ha i tankene at barna setter stor pris på arbeidet vi legger i di her bøkene 

Back
Topp