scrapping

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Lørdag kveld er jo ikke akkurat pakket med topp underholdning på TV... så da endte jeg opp ved skrivepulten. Storkoste meg med scrapping i flere timer i går.

Sliter med å få bilder inn i innleggene fra denne pc'n, så slenger rett og slett ut blogg-adressa mi..

*poff*[:D]

ORIGINAL: tromsø83oglille

de var jo kjempe fine! flink du er da[:D]

takk :) er i alle fall moro å pusle med [:D]

Så fine! Deilig å gjøre noe anna enn TV innimellom og [:)]
(sier jeg som ikke har hatt inspirasjon til noe på måneder..[:-])

skrev  kommentar i bloggen din!

men kan skryte her å!
de ble flotte!
sånne 3dgreier er jo såååå dekorativt!!!

så masse fint! [:)]
menne... er det ikke veldig dyr hobby det der?

ORIGINAL: lima87

svaret på det er vel egentlig både ja og nei. Kan være veldig dyrt hvis man "må ha" alt mulig av utstyr + kun kjøper det man bruker på Panduro etc.
Her starta det veldig smått, og så har jeg gradvis opparbeidet meg mer stæsj. Nå kjøpte jeg ganske mye dill-dall til albumscrapping mens Tuva var baby. Kan jo si at Nille, Clas Ohlsson og Europris er mine venner i tillegg til Panduro. Kjøper litt her og der, på salg på nettet etc. I forrige uke fant jeg ut at jeg ville øke "inventaret litt" og da kosta jeg på meg ei blokk fra Tilda til 129kr, vips- muligheter for å lage masse masse kort [:D]

+ når det gjelder sånne 3d-bilder trenger man ikke så mye utenom, og dermed går kostnadene mye ned :)

ORIGINAL: Luthien05

ORIGINAL: lima87

svaret på det er vel egentlig både ja og nei. Kan være veldig dyrt hvis man "må ha" alt mulig av utstyr + kun kjøper det man bruker på Panduro etc.
Her starta det veldig smått, og så har jeg gradvis opparbeidet meg mer stæsj. Nå kjøpte jeg ganske mye dill-dall til albumscrapping mens Tuva var baby. Kan jo si at Nille, Clas Ohlsson og Europris er mine venner i tillegg til Panduro. Kjøper litt her og der, på salg på nettet etc. I forrige uke fant jeg ut at jeg ville øke "inventaret litt" og da kosta jeg på meg ei blokk fra Tilda til 129kr, vips- muligheter for å lage masse masse kort [:D]

+ når det gjelder sånne 3d-bilder trenger man ikke så mye utenom, og dermed går kostnadene mye ned :)

ja det er vell noen steder man får det litt billigere... jeg har sett litt på det - og på prisene... det ser så gøy ut og sååå mye fint man kan lage...

men jeg er no så flink å utsette jeg da [8D]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Så utrolig fine kort![:)]

Skal legge igjen spor senere jeg![;)]

takk, og ja du får gjøre det [;)][:)]

Back
Topp