Scrapping? Tips? Råd?

Emiliee^^

Glad i forumet
Juli13-jentene
Tenkte jeg skulle begynne med scrapping til babyalbumet [:D][:D]
Har kjøpt masse utstyr i dag og er i grunn klar til å begynne!
Men er helt uten erfaring annet enn at jeg lenge har hatt lyst å prøve! [;)] Er det noen her som kan, evt. vet om linker til noen på nett som kan? blogger etc? [:D][:D]

Det er kjempegøy å scrappe!! Gleder meg til å sette igang når jeg har fått igang insperasjonen :)

Her er en blogg du kan kikke litt på- [link=http://wenchejensen.blogspot.com/]http://wenchejensen.blogspot.com/[/link]

Ellers er det bare å være kreativ, og ikke være redd for å bruke papir... En nyttig ting å ha er papirkutter!! Nesten et must altså, da blir du sååååååå mye mer fornøyd

hei
jeg har holdt på med scrapping i en del år nå.. men har den siste tiden hatt en lang pause..

men som hun over her skriver så ikke vær redd for å bruke papir.. og i scrapping er det ingen fasit på hvordan det skal være.. ingen linjer som må være like..

anbefaler at du ser hvilke farger som er i bildet og om du kan bruke noen av de fargene som er i bildet igjen i noen av fargene du bruker på ark,blomster,bånd etc..

en kutter er absolutt ett must ja..

www.scrappingnorge.no er ett kjempefint lite sted som er koselig å være på....
jeg har selv laget meg ett album der hvor jeg kaller meg cathrsta så kan jo gå inn på medlemsgalleriet der å titte.. da kan du kanskje få litt insprasjon...

masse lykke til og og jeg gleder meg til å se hva du lager :)

har lagt ved ett bilde som jeg har brukt både bølgepapp og en god del forskjellige ark, blomster og swirls...

klem

meld deg inn i www.scrapping.no her er det maaange sider om tips og råd, eksempler osv. (forumet)

Så gøy! Tusen takk for flotte tips og fine linker! [:)] Må nok få tak i en kutter før jeg tørr sette i gang! Må se om jeg rekker innom hobbybutikk senere i dag. [:D] Gleder meg til jeg har fått til noe jeg kan vise frem her. [;)] Om jeg får til noe... [8D] hehe

Back
Topp