scrappet ultralydbildene mine

*EnSolstråle*

Elsker forumet

Da er jeg ferdig med 3 sider i babyalbummet. Blir veldig glad om dere kan legge igjen en komentar i bloggen min [:D]

16 stykker som har vært innom, men ingen som har lagt igjen en komentar...
Tror jeg bare skal slutte å legge ut jeg.

Det er så gøt å scrappe album selv.
Jeg også har laget et til lillemann her.
Ei Har ei side med ultralydbilder, ei side med gravidbilder jeg tok hos forograf, ei side når han er nyfødt. 1 måned, 2 måneder, 3 måneder. 4 måneder. så har jeg ikke kommet lengre.. jo. ei side med lillemann og søskenbarnet sitt. [:D]

Tenker å lage 1 side for hver måend frem til 1 år. Og så etter 1 år får det bli sånn: Tur i skogen og på badeferie og sånt! [:D]

Den var FIIIIN! [:D][:D]

Kjempefin Lo[:)]
Så flink du er[:)]

Så flott det ble. Om du er scrappinginteressert holder de fleste seg på papirdokkene sitt forum nå. Her har det bare blitt sånn at om man legger ut scrappeinnlegg så er man heldig om man får flere enn 4 innlegg for tiden. Hadde man hekla eller sydd derimot ja da skal du se[:)] Er flinke dere hekle og syjenter altså, er ikke det. Bare sier at mange av oss scrappere nok har blitt mere aktive andre steder[8D]

ORIGINAL: bettand

Så flott det ble. Om du er scrappinginteressert holder de fleste seg på papirdokkene sitt forum nå. Her har det bare blitt sånn at om man legger ut scrappeinnlegg så er man heldig om man får flere enn 4 innlegg for tiden. Hadde man hekla eller sydd derimot ja da skal du se[:)] Er flinke dere hekle og syjenter altså, er ikke det. Bare sier at mange av oss scrappere nok har blitt mere aktive andre steder[8D]

ja vet det, men når det var 16 stykker som har vært inne å sett å ikke en hadde skrevet noe, er det ikke så morro. tar ikke lange tida å legge igjen en komentar. også står det i overskriften hva det er for en side [:D]

ORIGINAL: *EnSolstråle*

ja vet det, men når det var 16 stykker som har vært inne å sett å ikke en hadde skrevet noe, er det ikke så morro. tar ikke lange tida å legge igjen en komentar. også står det i overskriften hva det er for en side [:D]

Er bare sånn det er. Opplevd det mange ganger selv i det siste. Ikke alle som kanskje har mulighet til å kommentere med en gang, og slett ikke alle vet hva de vil si

ORIGINAL: *EnSolstråle*

Er bare sånn det er. Opplevd det mange ganger selv i det siste. Ikke alle som kanskje har mulighet til å kommentere med en gang, og slett ikke alle vet hva de vil si

Helt enig her.
Det har tydeligvis bare blitt slik. Og scrapperne har jo oppretta et eget forum så de henger nok mest der inne. For da får de jo kommentarer og hjelp og slikt.
Her inne nå er det vel mest strikkere, heklere og syere?

Så flott! Og så skjønne bilder da!!

Men d er jo folk som er gjester som er å sniker over hele babyverden også og de kan ikke kommentere, men
de vises at de har vært inne å sett. Så er ikke sikkert d er så mange brukere som har vært inne i tråden din heller bare sånn
at du er klar over det.

takk alle sammen [:D] godt å høre at dere syns dem var fine.
Jeg er helt enig med dere, bare synd at det er blitt slik.
Jeg tolker det at når ingen skriver noe så syns dem at det ikke var noe fint, spesielt når det er så mange som har vært innom å ikke skreve noe som helst.
Jeg er også mye å titter, men er nøye med å svare når jeg ser at det ikke er noen som har skrevet hos den personen, fordi jeg vet hvordan det føltes. Da blir det bare slik at man ikke orker å legge ut noe. Egentlig som i bloggen min også, har nesten ikke fått noen komentarer der, selv om jeg ser at folk er innom å titter.

ORIGINAL: *Pisces*

Det er så gøt å scrappe album selv.
Jeg også har laget et til lillemann her.
Ei Har ei side med ultralydbilder, ei side med gravidbilder jeg tok hos forograf, ei side når han er nyfødt. 1 måned, 2 måneder, 3 måneder. 4 måneder. så har jeg ikke kommet lengre.. jo. ei side med lillemann og søskenbarnet sitt. [:D]

Tenker å lage 1 side for hver måend frem til 1 år. Og så etter 1 år får det bli sånn: Tur i skogen og på badeferie og sånt! [:D]

Den var FIIIIN! [:D][:D]

Ja er veldig morro, artig når det blir personlig. Flink du er [:D] Blir nok veldig bra! Du får legge ut bilder du også [;)]
jeg bruker mi babybok som jeg tar utgangspunkt i, så skal ha med vekstkurve, sykdommer,[;)]vaksiner, familietre, tenner osv. med.

tusen takk [:D]

ORIGINAL: Nibbler

Jeg er en av disse som sniker rundt og titter... :)

Må nok bli flinkere til å kommentere, skjønner det er gøy med tilbakemelding.

Stilig LO, likte fargene veldig godt.

Var også innom bloggen din, LOen med magebilder var genial, at ikke jeg tenkte på å gjøre det samme... Utrolig artig minne.

takk [:D] Godt å høre, ikke så lett med så mange bilder, så den siden vart grei. Håper hun en dag blir veldig glad for arbeidet jeg legger ned i den. [:D]

så flink du er! :)

Såå fint det ble[:)] Bra du kom på overskrift til ulbildene da, ble en fin tittel det[:)] Kjempefin blogg har du også[:)]

SÅ FINE !!

Back
Topp