*EnSolstråle*
Elsker forumet
Da er jeg ferdig med 3 sider i babyalbummet. Blir veldig glad om dere kan legge igjen en komentar i bloggen min [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bettand
Så flott det ble. Om du er scrappinginteressert holder de fleste seg på papirdokkene sitt forum nå. Her har det bare blitt sånn at om man legger ut scrappeinnlegg så er man heldig om man får flere enn 4 innlegg for tiden. Hadde man hekla eller sydd derimot ja da skal du se[:)] Er flinke dere hekle og syjenter altså, er ikke det. Bare sier at mange av oss scrappere nok har blitt mere aktive andre steder[8D]
ORIGINAL: *EnSolstråle*
Så flott det ble. Om du er scrappinginteressert holder de fleste seg på papirdokkene sitt forum nå. Her har det bare blitt sånn at om man legger ut scrappeinnlegg så er man heldig om man får flere enn 4 innlegg for tiden. Hadde man hekla eller sydd derimot ja da skal du se[:)] Er flinke dere hekle og syjenter altså, er ikke det. Bare sier at mange av oss scrappere nok har blitt mere aktive andre steder[8D]
ja vet det, men når det var 16 stykker som har vært inne å sett å ikke en hadde skrevet noe, er det ikke så morro. tar ikke lange tida å legge igjen en komentar. også står det i overskriften hva det er for en side [:D]
ORIGINAL: *EnSolstråle*
ja vet det, men når det var 16 stykker som har vært inne å sett å ikke en hadde skrevet noe, er det ikke så morro. tar ikke lange tida å legge igjen en komentar. også står det i overskriften hva det er for en side [:D]
Er bare sånn det er. Opplevd det mange ganger selv i det siste. Ikke alle som kanskje har mulighet til å kommentere med en gang, og slett ikke alle vet hva de vil si
ORIGINAL: *Pisces*
Det er så gøt å scrappe album selv.
Jeg også har laget et til lillemann her.
Ei Har ei side med ultralydbilder, ei side med gravidbilder jeg tok hos forograf, ei side når han er nyfødt. 1 måned, 2 måneder, 3 måneder. 4 måneder. så har jeg ikke kommet lengre.. jo. ei side med lillemann og søskenbarnet sitt. [:D]
Tenker å lage 1 side for hver måend frem til 1 år. Og så etter 1 år får det bli sånn: Tur i skogen og på badeferie og sånt! [:D]
Den var FIIIIN! [:D][:D]
ORIGINAL: Nibbler
Jeg er en av disse som sniker rundt og titter... :)
Må nok bli flinkere til å kommentere, skjønner det er gøy med tilbakemelding.
Stilig LO, likte fargene veldig godt.
Var også innom bloggen din, LOen med magebilder var genial, at ikke jeg tenkte på å gjøre det samme... Utrolig artig minne.