Scrappere

Yassi

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det mange av Mars-mammene som scrapper da? [:)]

ja jeg scrapper, men vært litt sløv i det siste[8|]
er ikke så lenge siden jeg begynte med det, et år ca[:D]
er morro å ha noe å holde på med, men har ikke noen skrivepult å sitte med og det er litt dumt.
må lissom pakke ned alt etter hver gang, så da blir det fort at jeg ikke holder på så mye.
men håper å få en egen krok snart[:D]

Jeg lever i en liten utopi om at jeg skal, men er dessverre fryktelig dårlig på sånt. Den kunstneriske delen av hjernen er til tider komplett fraværende her i gården...[:@]

Har planer, skrivebord og en del utstyr, men har manglet tid og inspirasjon. Ganke viktige elementer de to siste desverre.

Jepp, scrapper men ikke så ofte lenger rett og slett fordi alt må pakkes opp og ned hver gang[>:] Ønsker meg et eget rom som jeg kan låse døren til!!!

ORIGINAL: Ida123

Jepp, scrapper men ikke så ofte lenger rett og slett fordi alt må pakkes opp og ned hver gang[>:] Ønsker meg et eget rom som jeg kan låse døren til!!!

Det hørtes ut som noe enhver mor kunne trenge i blant[;)]

Hvor lenge har dere holdt på?

Selv har jeg holdt på i 4år, og har eget rom.... men må vel gi det opp for babyen nå... Heldigvis så trenger h*n ikke rom før den runder 1-1,5år.. [:)] så jeg får kose meg med det så lenge jeg har det! [:D]

Jeg begynte med mitt første album i går faktisk [:D]
Skal gjøre-om på baby-albumet til jenta jeg har nå, slik ta albumene til dem begge blir like [:D]

ORIGINAL: Ida123

signerer denne ..

Drømme meg bort når eg ser i den nye Panuro katalogen[:D]
Men desverre så scrappe eg ikkje, men har såååå løst å bynne!!! Men synes det er så mye utstyr man må ha, og pengene blir prioritert brukt til andre ting nå !!!!!!

Jeg scrapper[:)] Har alt for mye utstyr (jobber i fotobutikk, og får litt rabatt og da blir det fort litt mye av både det ene og det andre) Har holdt på med det i ca 5 år nå...
Men desverre, som mange andre, så har jeg ikke så mye tid som jeg skulle ønske... Men tror nok høsten blir en bra scrappetid for min del[:)]

Jeg scrapper, men som hos så mange andre her så strekker ikke tiden til alltid [&:]

jeg er helt scrappe frelst jeg.. Koser meg så mye med hobbyen min.. Jeg er så heldig å jobbe i en butikk som selger scrappeutsyr jeg også.. Verdens herligste jobb.. [:)]

ja jeg scrapper[:)]

ORIGINAL: Ladyeve

Jeg er en scrapper på pause.
Jeg har bare ikke tid, energi eller plass akkurat nå.
Skal ta det da jeg skal i perm:)

samme her...

Jeg scrapper en kjempefin babybok til den lille:) Har såå mye utstyr, men altfor lite plass da så er ikke så altfor ofte jeg har det fremme desverre.

Så gøy å se at det er så mange scrappere!! [:D] Gleder meg til å scrappe ul bildene mine fra uke 12 jeg nå...

Back
Topp