Scrappere i Stavanger/Sandnesområdet

Mener de har det på den i sandnes - nå står det helt stille på navnet...[:-]

(Sorry. tjukkebollepus - litt for lenge siden jeg har vært med dere nå[8D])

Ja vi har det på familieskatter. Er det et bestemt du er på jakt etter? Vi er litt utplukket for tiden, men om det er et bestemt du skal ha så kan eg sjekke om vi har det, og hvis ikke sjekke om leverandøren vår har det. Hvis de har det kan vi få det i løpet av et par dager

Er Millie, Floyd og Dotty jeg er aller mest interessert i å få tak i relativt fort [8D]
Fikk litt håp igjen her nå, tjukkebollepus.. Hadde egentlig gitt opp å få tak i noe som helst før jul, men.. Håpehåpehåpe [:D]

Floyd er dessverre både vi og leverandør tomme for. Men vi har både Millie og Dottie på klosse inne. Vil du heller ha de kun med ez-mount, så gi beskjed så kan vi bestille de opp til deg (kan da få de i løpet av en dag eller to)[;)]

Hvordan ser de ut? Nysgjerrig på alt som høres stempel ut [8D][:)]

ÅH!!! [:D]
Så bra!! Da kommer jeg imorgen og får brukt gavekortet mitt [:D]
For meg spiller det ikke så mye rolle om det er på klosse eller hva, så lenge jeg får de sånn at jeg kan lage bursdagskortene jeg må lage før jul.. [:D] 
Nå ble jeg glad!

ORIGINAL: SoloR

ÅH!!! [:D]
Så bra!! Da kommer jeg imorgen og får brukt gavekortet mitt [:D]
For meg spiller det ikke så mye rolle om det er på klosse eller hva, så lenge jeg får de sånn at jeg kan lage bursdagskortene jeg må lage før jul.. [:D] 
Nå ble jeg glad!

Da skal eg legge de av med en gang eg kommer på jobb i morgen. Bare gi beskjed i kassa når du kommer du[;)]

Back
Topp