Scrappemessen noen?

Cathygirl

Forumet er livet
Noen som ska på scrappemessen 28-29 april?[:D] I'm going there!!!!!!! Gleder meg som en unge nå! E under en måned til nå!![:D] 

ORIGINAL: sakri

Hvor, hvor?![8D]

Skedsmohallen i lillestrøm[:D]

ORIGINAL: EC

Hvor, hvor?![8D]

Skedsmohallen i lillestrøm[:D]

*sukk*
Litt langt unna. [:(]

Eg e fra Bergen og avstanden hindrer ikke meg[:D] E d messe så e d messe! Koste ka d koste vil!!! hehe

Hehe, såpass.. [:D]
Tar jo "bare" 4 timer å kjøre herfra, da, men tvilsomt at noen har bry til å være med helt til Lillestrøm på grunn av en messe.[8D]

Aldri si aldri[;)]

Dytte!! Ingen fler som skal på messen?[8|]

ORIGINAL: *mie83*

jo det er mange herfra, men har hatt flere scrappemessetråder så flk er kanskje litt lei av å svare bare[:)] bla litt bakover eller søk så finner du sikkert en lang liste hehe[:)]

Takker[:)] D ska eg ta og gjøre!

ORIGINAL: EC

ORIGINAL: *mie83*

jo det er mange herfra, men har hatt flere scrappemessetråder så flk er kanskje litt lei av å svare bare[:)] bla litt bakover eller søk så finner du sikkert en lang liste hehe[:)]

Takker[:)] D ska eg ta og gjøre!

Nei.. der var d ikke mye å fine! jaja.. eg ska nå på messen uansett eg[:D]

Jeg skulle.. HAr sjekka opp prisen på bilett og alt.. Men så kom jeg på at lillesøsteren min konfirmeres den søndagen! [:@][:'(][&o][:(]

Åhhh...helt feil dato....[:(] får ikke dratt dit...reiser tidlig søndagsmorgen til Kreta....så lørdagen går med til pakking av siste rest...

jaaaaaaa, *hurra* *hurra*
Jeg skal jeg skal[:D][:D][:D]

gleder meg såååååååååå, har aldri vært på messe før=)
er d stas?[;)]

veit ikke...

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

jaaaaaaa, *hurra* *hurra*
Jeg skal jeg skal[:D][:D][:D]

gleder meg såååååååååå, har aldri vært på messe før=)
er d stas?[;)]

D e knall gøy[:D] Har vært der 3 ganger nå å e fullstendig avhengig[:D] I år ska eg bare kose meg der[:D] har bleid å stå på stand der med min tante, men hun ska ikke ha stand i år. Vi ska heller bare KOOOOSE oss gløgg ihjel! hihi

ORIGINAL: Asil

Er det salgsmesse eller hva?

e for d meste butikker som har stand der og selger sine varer[:D] Masse tilbud konkurranser og mye gøy[:D] Anbefaler å ta turen dit[:)] D blir som en gigantisk scrappebutikk[:D] hihi...

Back
Topp