Scrappedilemma

Merri24

Gift med forumet
Synes det er veldig gøy å se på alle LO'ene dere legger ut, og får masse inspirasjon. MEN.. Når jeg setter meg ned og skal lage album, så blir det jo en håpløs oppgave å få ting ferdig om jeg bare skal ha ett bilde på hver side.. Har så himla mange bilder, og selv når jeg har sortert ut de aller beste, sitter jeg igjen med en del. Restbildene putter jeg inn i sånn innstikkalbum.

Så hvordan gjør dere det? Synes det er litt synd å sette gode bilder inn i innstikkalbum. Jeg føler også at hvis en "dynker" sida ned i pynt, så forvinner fokuset fra bildet.. Så jeg ender opp med 3-4 bilder på hver side, og pynter etter beste evne:)

Første året til mini scrappet jeg alle bildene, men nå har jeg ikke tid til det lengre. Så jeg scrapper de fineste bildene eller de jeg har lyst og så lager jeg fotobok av resten. Utrolig greit for da blir det litt mer pynta enn en innstikk-album. Gleder meg til å få den i hus!

jeg scrapper det jeg har lyst til når jeg har lyst det. Bryr meg fint lite om at ikke alt blir scrappet, det som ikke scrappes blir ikke en gang printet ut, men ligger på ekstern harddisk....

Jeg holder på med denne hobbyen for å kose meg med det jeg gjør, ikke for å få hver eneste lille hendelse innenfor to permer[;)]

ORIGINAL: GuttemammaX2

jeg scrapper de bildene jeg har lyst til å scrappe ( dvs de som gir litt mening, og ting vi har gjort/opplevd) , resten skal i sånn vanlig album. Om det er en serie med fine bilder kan du jo lage en dobbelt LO ( to sider altså, så de må jo da stå mot hverandre i album ) også evt da scrappe i colorblocking.. Da får du inn mange bilder, samtidig som det ser oversiktlig ut og du får frem bildene godt!

Hva er colorblocking?

Back
Topp