Bellsi
Elsker forumet
Noen som har erfaring med å handle derfra? Jeg gjorde det og har et lite hjertesukk.. Var på utkikk etter noen bokstaver jeg liker godt (Adornit) som jeg skulle bruke til et dørskilt som jeg skulle lage til min mormor i julegave. Jeg fant bokstavene og noen fine Prima blader (sånne gjennomsiktige med litt glans) på Scraphaugen.no og mottok pakken helga før jul. Til min skuffelse oppdaget jeg at bokstavene var feil, samme merke, men mye mindre. Bladene var heller ikke de samme, men papirblader med 100 stk eller noe i pakken - den jeg skulle ha var det bare 10-15 av i esken.. Jeg sendte kjapt en mail og ba om at riktige varer ble sendt meg så fort som overhodet mulig, slik at jeg rakk å lage ferdig gaven. Fikk til svar at hun skulle sende bokstavene, men trodde ikke hun hadde flere blader igjen.. (jeg la også ved bilde av hva jeg hadde fått, som ikke stemte overens med det som sto på kvitteringen). Jeg ventet og ventet, men det kom aldri noe - så skiltet ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Jeg har fortsatt ikke mottatt noe, og hun påstår de ble sendt 19/12... veldig irriterende!
Er det andre som har opplevd å ikke få pakken med det som er bestilt? Det sendes jo som regel som brevpost, uten sporing - så det blir jo på en måte "ord mot ord" når leverandør sier det er sendt, men man ikke har mottatt den... [8|][&:]
Er det andre som har opplevd å ikke få pakken med det som er bestilt? Det sendes jo som regel som brevpost, uten sporing - så det blir jo på en måte "ord mot ord" når leverandør sier det er sendt, men man ikke har mottatt den... [8|][&:]