Scraphaugen

Bellsi

Elsker forumet
Noen som har erfaring med å handle derfra? Jeg gjorde det og har et lite hjertesukk.. Var på utkikk etter noen bokstaver jeg liker godt (Adornit) som jeg skulle bruke til et dørskilt som jeg skulle lage til min mormor i julegave. Jeg fant bokstavene og noen fine Prima blader (sånne gjennomsiktige med litt glans) på Scraphaugen.no og mottok pakken helga før jul. Til min skuffelse oppdaget jeg at bokstavene var feil, samme merke, men mye mindre. Bladene var heller ikke de samme, men papirblader med 100 stk eller noe i pakken - den jeg skulle ha var det bare 10-15 av i esken.. Jeg sendte kjapt en mail og ba om at riktige varer ble sendt meg så fort som overhodet mulig, slik at jeg rakk å lage ferdig gaven. Fikk til svar at hun skulle sende bokstavene, men trodde ikke hun hadde flere blader igjen.. (jeg la også ved bilde av hva jeg hadde fått, som ikke stemte overens med det som sto på kvitteringen). Jeg ventet og ventet, men det kom aldri noe - så skiltet ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Jeg har fortsatt ikke mottatt noe, og hun påstår de ble sendt 19/12... veldig irriterende!

Er det andre som har opplevd å ikke få pakken med det som er bestilt? Det sendes jo som regel som brevpost, uten sporing - så det blir jo på en måte "ord mot ord" når leverandør sier det er sendt, men man ikke har mottatt den... [8|][&:]

Ja jeg venter på et stoff som ikke var med resten av stoffene av http://cethodesigns.no/.
Sendte mail. Og de sa at det skulle komme før helga, som var forige helg... Må vel sende en purremail igjenn...

Har ikke hatt problemer med scraphaugen for den er rett ved her jeg bor. Så er alltid og kjøper i butikken[:D]
Men det er skikkelig dårlig da at du ikke fikk det du bestillte. Skjønner det er veldig irriterende. Håper du får varene snart.

Jeg har handlet flere ganger der, og har ingenting å utsette henne eller butikken for. Jeg kjenner hun som driver den ganske godt, og tror ikke hun lyver. Det tror jeg selvfølgelig ikke at du gjør heller. Jeg tror nok at dere har vært uheldige og at pakken er forsvunnet i posten. Er jo ikke så veldig få pakker som blir sendt rundt like før jul. Men håper dere finner ut en løsning. Så kjedelig sak for begge parter dette.

ORIGINAL: Gunn Elin

Jeg har handlet flere ganger der, og har ingenting å utsette henne eller butikken for. Jeg kjenner hun som driver den ganske godt, og tror ikke hun lyver. Det tror jeg selvfølgelig ikke at du gjør heller. Jeg tror nok at dere har vært uheldige og at pakken er forsvunnet i posten. Er jo ikke så veldig få pakker som blir sendt rundt like før jul. Men håper dere finner ut en løsning. Så kjedelig sak for begge parter dette.

Det kan godt være som du sier at det har blitt borte i posten i alt juleviraket - mest sannsynlig, det er bare så kjipt når man sitter og venter og venter og aldri mottar det man har bestilt [&:] Men er det slik så kan selvsagt ikke avsenderen noe for det heller. Hun har tilbydd seg å sende ut enda en gang, så da får vi satse på at de kommer denne gangen [:)]

Håper varene kommer fort denne gangen da [:)]
Men hvis det er noe trøst, så blir ting aldri slik som jeg planlegger enda jeg har riktig vare *knis*

Back
Topp