Scrapbooking

mammaannmari

Glad i forumet
Jeg har såvidt begynt å med baby albumet, og tenkte det kunne være gøy å prøve seg på scrapbooking.
Noen av dere som holder på med det. Jeg trenger en hel masse utstyr og har forvillet meg inn i 100 vis av nettsider. Eller er det like greit å kjøpe på vanlig butikk (f.eks. fotoknudsen)
Noen som vet hvem som har rimelige og bra varer. Hvilke bruker dere?

Nille har faktisk masse stæsj! Kjempebillig [:)] ellers så er jo panduro helt suveren. Både på nett og i butikk[:)]
Det finnes jo så utrolig mange nettbutikker med scrapbook-stæsj etterhvert, så er vel egentlig bare å leite seg litt fram til det man er ute etter!

Har mye fint på Bikuben ja, men der tør jeg ikke gå inn lenger.. Blir fort veldig dyrt! Har en del fint på Fotoknudsen og Nille som nevnt som ikke er så ille i pris. Og så har du diverse nettsteder du kan titte, papirihjertet.no osv.

Ta deg en tur innom hobbyforumet, der er det egen tråd med hva som er lurt å ha når man byner å scrappe[;)] Er også masse tips og inspirasjon der[:)] Nille ting er billig ja, men styr unna[:'(] Mye av det er bare no ræl og dritt og du kommer til å bli skuffa.

Papirloftet har stort utvalg og rask levering [:)]

jeg annbefaler å handle på pairloftet. no  de har bra utvalg av det meste.. reel butikk er bikuben fin, men litt rotete!
Nille har ikke noe fint scrappestæsj synes jeg.. det bærer faktisk preg av at det er billigting... men det er min smak.. jeg har kanjse blitt for kresen etter å ha drevet med scrapping i 4 år. men jeg er sikker på at du etterhvert kommer til å angre på at du brukte nillestæsj.
fotoknudsel og andre fotobutikker er som regel dyre og fører lite stæsj[:D]

Takk for tips og råd jenter. [:)]
Hobbyforumet har jo svar på alt.

Tror jeg må bruke litt tid å sette meg inn i ting og prøve meg fram.
Det er virkelig en helt ny verden dette[:D]

Gleder meg til å sette i gang. Har bestilt bilder nå!!

Jeg har brukt kjempemasse fra Nille og aldri blitt skuffa!
Er enig i at noe av tingene bærer preg av at det er billig. Men fotohjørner, limputer, rub-ons +++ er veldig bra!

Man bør jo uansett ikke angre på de prosjekter man HAR laget.. og gjør man det, kan man jo bare lage nytt, slik som man vil ha det

HAr nettopp begynt med scrapping æ å.. Laga en LO, ellers har æ kosa mæ me å lage kort å sånne ting

Det er greit å begynne i det små, og avansere etterhvert. Jeg har laget et album til datteren min på 120 sider, og gjort diverse erfaringer på det på godt og vondt. Ble likevel bra til slutt, og hun liker det. Det er vel det viktigste, og så har jeg lært en masse slik jeg vet mer hva jeg vil gjøre annerledes på neste album [;)]

Back
Topp