Scrapbokking???

Frøken Happy

Glad i forumet
Er det noen som driver med dette? har så lyst å lage fine albumer med barna i,men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette,har noen noen gode ideer,kansje bilder av det dere har gjort?  hadde vært koseli[:)]

Jeg holder på, men er kommet inn i et blindspor selv...[8|]

det er så frykteli mye man kankjøpe men det nytter jo ikke hvis man ikke har idder om hvordan man skal bruke alt[:-]

det samme lurer jeg på..
er jo så mye fint man kan gjøre[:D]

det må da finnes en ide side på nettet for sånt ,men har ikke funnet den enda..det er jo så populært[:)]

sjekk på hobbyforumet inne på generell..
er en tråd om scrapping der..
men jeg ble ikke noe klokere[8D]

Jeg driver med scrapping! Det er et forum for scrappere, [link=http://www.scrapping.no]www.scrapping.no[/link]. Her kan folk legge ut det de har laget, og det er masse flott å bli inspirert av!!! Ta en titt der dere som står litt fast. Uansett er det jo ingen fasit på scrapping, det er jo det som er så bra at man kan gjøre akkurat som man vil selv[:)]

Har nettopp startet pittelitt me scrapping, har kjøpt inn div utstyr til å klippe,skjære,mønster greier og papir....men som mange andre e eg og tom for ideer og trenger hjelp...Skal ha meg en go runde på nett i morgen å se om eg finner noen scrappe sider :-)

Back
Topp