Scootertur :D

frkansen

Forelsket i forumet
I dag har vi vært på fjelltur.. på dragrace.. Shit å se scooterne drar.. !!!!
Jeg måtte si at hvis fødselen min ikke starter av den turn så starter den ikke av noe.. for noe sååå hompete har jeg ALDRI vært med på.. Veiene opp og ned var helt jævlige for å si det mildt.. Hoppa rett og slett opp og ned på setet der jeg satt.. Så nå venter jeg på å få vondt :P *ønsketenkning*

Jeg er våken i natten... he he.. og plutselig ble det jo nesten morran når man skrudde klokka frem... he he.. [:D]
Scootertur har jeg vært med på, og kan skrive under på at det er humpete...
Jeg, på min side, hadde nok aldri torra å dratt ut på en sånn tur med barnet i magen... Synes det er litt skummelt jeg men..[8|]
En sånn tur kan nok få ting til å skje ja... [:D] Men enda går du nok til påskeaften tenker jeg [8D][;)] Eller hva ? [;)]
Jeg begynner å få skikkelig med vann i kroppen nå .. Og et sånt fødeansikt som så mange snakker om.. så her tror jeg ikke det er så lenge til bebisen kommer faktisk..
Skal til lege på mandag.. så får vi se hvordasn det går der,.... [;)]
Send meg melding uansett tid på døgnet!!! [:D]
Lykke til når den tid kommer !!! [:D][:D][:D]

Jeg blei løpt ned av bikkja mi forrige lørdag, men falt ikke på magen, heldigvis[:D]

Men slo meg skikkelig forde, og tenkte at det er vel greit å ringe inn å høre med de på sykehuset, for hvis det skjer noe med vesla i uke 39, vet jeg ikke om jeg kommer til å tilgi meg selv[&:]

Da fikk jeg beskjed om å komme inn, og der skulle jeg bli i 48 timer[:-]

De fortalte meg at det ikke var fallet i seg selv, men slik som humping ol.
Og når man er såååå langt på vei er ikke alltid morkaken på sitt beste, og det er SKUMMELT om den løsner!

Så da la jeg fra meg tanken om å reise på hytta, selv om jeg har så lyst,så lyst[&o]

Ikke noe humpeturer på meg, men herreguuud så fristende[:D]

Da skal jeg ta meg en scootertur, alt for og få i gang noe nå....lei!!!!!

Back
Topp