Schweppes bitter lemon

• Trådstarter Trådstarter Frk.Celin
  • Opprettet Opprettet
F

Frk.Celin

Guest
Har akkurat vært i butikken og fikk kjøpt inn en flaske.. Men ja, det smaker jo ikke akkurat
digg. Noen som vet hvor mye man bør drikke for å få noe ut av det kjerringrådet? [8D]

Aner ikke hvor mye en skal drikke nei[8|]
Men får håpe det funker da[8D]

ORIGINAL: Navigare jenta

leste et sted en som mente man burde hive innpå en stoor flakse med sånn.. men d går jo ikke an... hehe..

*gulp*[:-] javelja.. Da tenker jeg at jeg dropper det kjerringrådet[8D]

Virker jo nesten sånn at de fleste tingene vi skal drikke og spise er for å få tarmen og magen til å arbeide noe enormt.. at vi spiser det istedetfor å ta avføringsmiddel mener jeg [8D] 

tonic water smaker mye bedre enn bitter lemon...
Annet enn det, jeg drakk 0,5 l i går, og det skjedde ikke en ***
pluss at jeg også gikk 6 minutter på trappemaskin (200 dobble steg)
20 minutter på humpete grusvei med bilen
og en sterk indisk middag med dessert med kanel på...
Og sex til kvelds, etter rikshospitalets oppskrift... (har elektrisk seng, så jeg heiste ryggen og lå bokstaveligtalt opp ned i sengen, fikk jo ikke puste når jeg hadde ligget slik i 15 min)

Hjalp ikke en ting.. ;)

Nei, har drukket en halv liter flaske i dag, men har ikke skjedd noe her hehe

Har hatt vondt i magen i hele dag, og blir bare værre.. aner ikke hva det kommer av da hehe

Har en flaske til men orker mer surt i dag [8D]

hehe.. må le av oss alle desperate mødre her[:D]
helt utrolig hva vi gidder å gjøre for at babyen skal komme ut.. har selv puttet i meg kanel i dag[:'(] og venter på at kællen skal komme hjem med bitter Lemon her[;)]
og har planer om å gjøre den sex oppskriften i kveld, men vet i grunn at det ikke kommer til å skje noe, men innerst laaangt inne er det et bitteliiite håp om at jeg kan være en av de heldige som fødselen starer på[8D]
Og det er vel sikkert sånn alle dere andre også tenker kan jeg tenke meg[8D]hihi...

Vi har i allefall noe å gjøre hver dag da, er jo alltid noe nytt vi kan teste ut[8D][;)]

Masse lykketil til dere andre jenter[:D]

Back
Topp