Mommy86 Glad i forumet 13 Des 2011 #1 Nå er det på høy tid å slutte med snikingen. Har spionert på dere siden midten av november og har klødd i fingrene etter å kommentere på noen tråder!! Så her er jeg, 25 år gammel og venter mitt andre barn :) Ikke planlagt, men gleder oss alikevel! Unnskyld snikingen
Nå er det på høy tid å slutte med snikingen. Har spionert på dere siden midten av november og har klødd i fingrene etter å kommentere på noen tråder!! Så her er jeg, 25 år gammel og venter mitt andre barn :) Ikke planlagt, men gleder oss alikevel! Unnskyld snikingen
R Rosa engel Blir kjent med forumet 13 Des 2011 #4 Gratulerer så mye og velkommen:) Godt du endelig turte da;)
L lykkeliten123 Guest 13 Des 2011 #6 Gratulerer og velkommen hit! :) Så moro å se at du også kommer fra september 2010, moro å komme til et nytt forum der det er litt liv! :)
Gratulerer og velkommen hit! :) Så moro å se at du også kommer fra september 2010, moro å komme til et nytt forum der det er litt liv! :)
Mialille Forumet er livet 14 Des 2011 #10 Gratulere. :) Når har du termin da? :) Velkommen skal du være. :)
knertnr2påvei Glad i forumet 14 Des 2011 #11 gratulerer og velkommen til oss! :) jeg er 26 år og venter nr 2, planlagt vel å merke ;)
Istid Elsker forumet Januarlykke 2019 Marshmallows2021 14 Des 2011 #16 Gratulerer olg velkommen :) Er også 25 år og venter nr 2 :)
Mommy86 Glad i forumet 14 Des 2011 #18 1frafør+1påvei=2gullunger skrev: Gratulere. :) Når har du termin da? :) Velkommen skal du være. :) Har termin 12.juli :) Har jo ikke fått tilbake normal syklus etter førstemann så måtte ul til for å finne termin:)
1frafør+1påvei=2gullunger skrev: Gratulere. :) Når har du termin da? :) Velkommen skal du være. :) Har termin 12.juli :) Har jo ikke fått tilbake normal syklus etter førstemann så måtte ul til for å finne termin:)
Mommy86 Glad i forumet 14 Des 2011 #19 Koselig med så mange velkomster!! Sier tsen takk, og gratulerer til alle dere andre piker med frø som spirer i magen
Koselig med så mange velkomster!! Sier tsen takk, og gratulerer til alle dere andre piker med frø som spirer i magen