Scappetreff onsdag 20 juni !

ibbi

Betatt av forumet
Då blir det treff hjemme hos meg på Onsdag.[:D] Halv åtte åtte.

Sender pm med adresse til de som vil bli med[:)]

Så gøy har sendt deg pm

Jeg vil gjerne komme![:D]

ps.. trenger også adresse..[8D]

Da har jeg sendt deg pm

Det er i morgen ja [:)]

Då blir vi 6 stk i mårrå.

Kansje eg blir med og neste gang dere skal ha[;)] Må se om eg får til dette her først.....

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Kansje eg blir med og neste gang dere skal ha[;)] Må se om eg får til dette her først.....

Du kan jo komme og lære litt av de andre.

ORIGINAL: neflonde og prinsen

ergelig at jeg ikke så denne før nå... har bestilt rygg og nakke masasje i kveld jeg... [:(]

Det var dumt. håper du blir med neste gang

Nå har jeg ordnet litt i utstyret her!

Men kunne jeg fått en enkel veiforklaring???
Jeg vet hvor prixen er![8D][:D]

sendte deg en pm.

ORIGINAL: ibbi

Tror eg vil prøve meg litt selv før eg tør vise meg blant dere durkdrevne scrappere![;)]

Tjukkebollepus: Tror du kan komme selvom du ikke er så dreven! Selv så er jeg ikke SÅ produktiv! hehe Men syns det er vanvittig inspirerende å være med likevel!

Sleng deg på du![:D][:D][:D] Det hadde vert kjekt! [;)]

Takk for PM, Ibbi!! [:D] Skal se om jeg ikke finner frem nå! [8D]

ORIGINAL: ibbi

Tror eg vil prøve meg litt selv før eg tør vise meg blant dere durkdrevne scrappere![;)]

Jeg er ikke så durkdreven jeg heller men gøy og være med[:)] Du må bare komme jeg har plass til noen til jeg.

Tror eg står over denne gang, men vil veldig gjerne være med neste gang (regner med dere har tenkt å gjøre dette flere ganger???)

Ja håper på flere treff!!

Back
Topp