SBML

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Hvordan går det med deg og svangerskapet? er formen fin?
Når var termin? veit dere kjønn?
får vi se et magebilde?[;)]

Hihihihi[:D][:D][:D] Egen tråd!!! Jeeei!

Svangerskapet går kjempe fint! Til nå, det beste jeg har hatt.[:D] Begynte å jobbe 100% igjen etter påskeferien og det har jeg tenkt til i 3 uker til, før sommerferien starter. Og det er mer en hva jeg har klart de 2 andre gangene...

Veit ikke kjønn... Skulle gjerne visst, men så har det seg sånn at mine barn kniper igjen beina på UL. Har en sjanse til, skal på vekstestimering i uke 32. Får håpe den lille er villig da. Har en sterk fornemmelse av gutt, for alt er likt sånn som det var med Torjus! Men idag hos jordmor var pulsen på 155... Veldig feminint...[:D][:D]

Magebilde må vente til godt ut i ferien. Har ikke tid før. Er på jobb på dagtid, har barna alene på kvelden, for da er mannen å pusser opp huset vi har kjøpt. Er dermed midt i en flytteprosess også, i tillegg har jeg starta barnekor her og vi har 2 opptredner til før vi tar ferie. Så har ikke ork til å gjøre så mye ekstra, ikke et bilde en gang...[:D]

Du da, rekker du å nyte graviditeten, eller går det deg hus forbi? Jobber du enda? Er 26+4 idag, med terming 7. september. Du har 1. oktober?

Masse lykke til videre til dere begge to! :)

Dere har jammen vært effektive som nå begge venter nr 3 [:)][:)]

Så kjekt å høre at formen din er så bra da![:D] ingenting er bedre enn det[:D]
Blir spennende å se hva det blir. du må holde oss opdatert om dere får vite det da.hihi[:D]
Selv synes jeg det har gått veldig fort denne gang.. Formen her har og hele tiden vært fin...men har hatt litt blødninger tidlig i svangerskapet..noe som ikke var så morro[&o] Men alt var bra heldigvis.
Hadde og en veldig ekkel opplevelse her om dagen... vil ikke skrive så mye om det her... Men har skrevet litt på dagboka mi som ligger på oktober2010..
Det endte heldigvis godt denne[:)][:)]
Formen er kjempefin igjen nå. så håper det fortsetter slik fremover[:)]
Jeg har siden jul jobba veldig masse... men var sykemeldt i 2 uker..utenom det har jeg jobba som jeg pleier.. har ikke noe fast jobb heller da( eller jo...jobber jo fast annenhver helg...)
Jobber mye ekstravakter og skal være ferievikar i sommer. håper jeg kan jobbe så mye jeg klarer.
Men skal prøve ikke ta på meg for mange tidligvakter..siden de til tider kan være litt slitsomme.. og kroppen min sier ifra om det blir for mye stress..
Har hatt veldig lavt blodtrykk(90/50) men heldigvis steget nå. så formen er bra[:)]
har også gått opp myye i vekt *liker ikke* menmen...er hvertfall kjempestolt av magen min og gleder meg kjempemasse til oktoberskatten kommer. håper vi har litt flaks og nye huset vi skal bygge er nesten klart til innflyttning før den lille kommer[:D]

Back
Topp