Hihihihi[:D][:D][:D] Egen tråd!!! Jeeei!
Svangerskapet går kjempe fint! Til nå, det beste jeg har hatt.[:D] Begynte å jobbe 100% igjen etter påskeferien og det har jeg tenkt til i 3 uker til, før sommerferien starter. Og det er mer en hva jeg har klart de 2 andre gangene...
Veit ikke kjønn... Skulle gjerne visst, men så har det seg sånn at mine barn kniper igjen beina på UL. Har en sjanse til, skal på vekstestimering i uke 32. Får håpe den lille er villig da. Har en sterk fornemmelse av gutt, for alt er likt sånn som det var med Torjus! Men idag hos jordmor var pulsen på 155... Veldig feminint...[:D][:D]
Magebilde må vente til godt ut i ferien. Har ikke tid før. Er på jobb på dagtid, har barna alene på kvelden, for da er mannen å pusser opp huset vi har kjøpt. Er dermed midt i en flytteprosess også, i tillegg har jeg starta barnekor her og vi har 2 opptredner til før vi tar ferie. Så har ikke ork til å gjøre så mye ekstra, ikke et bilde en gang...[:D]
Du da, rekker du å nyte graviditeten, eller går det deg hus forbi? Jobber du enda? Er 26+4 idag, med terming 7. september. Du har 1. oktober?