Synne* Elsker forumet 16 Des 2007 #2 Der er magen min mens jeg gikk gravid.. Er ca 1 måned igjen der! :)
Synne* Elsker forumet 16 Des 2007 #3 Var heldig med svangerskapet jeg! :) Hadde ingen plager! Var ikke dårlig i begynnelsen heller! :))
B -blomsterpiken Forumet er livet Juli13-jentene VIP 16 Des 2007 #4 eg og savne magen,masse og.. har sinnsykt lyst på ein t.. men så har eg lyst å ha denne tiå i lag me jonas og
eg og savne magen,masse og.. har sinnsykt lyst på ein t.. men så har eg lyst å ha denne tiå i lag me jonas og
Sisken Gift med forumet 16 Des 2007 #5 ORIGINAL: Mikke Savner magen jeg også, men ikke alt styret som følger med svangerskapet.
MarcusMamma Forumet er livet 16 Des 2007 #6 savner min sin og. vil ha en til men har ingen mann så blir ingen baby til me det første.. her er det ca 4 uker før termin
savner min sin og. vil ha en til men har ingen mann så blir ingen baby til me det første.. her er det ca 4 uker før termin
orkide 04 og 07 Elsker forumet 16 Des 2007 #7 Jeg savner magen! Og vi skal liksom ikke ha flere[&o] Her er magen min under fødselen med Lea.