Savner...

Millyy

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Har termin i slutten av november, så bare en uke siden jeg fant ut at jeg var gravid. Misforstå meg rett - er det beste som har hendt meg og jeg er veldig takknemlig etter nesten et år med prøving. Men! Er det lov å melde at rødvin, snus, ostefat og spekeskinke er noe av det jeg hadde planlagt at skulle hjelpe meg litt gjennom karantene og koronatiden? :hilarious:
 
Skjønner sååå godt hva du mener..
Hadde ikke takka nei til en flaske vin og snus nå, nei.
Skulle gjerne kjøpt en haug med snacks også, men for det første har det blitt ordentlig dyrt, og for det andre så la jeg så mye på meg forrige svangerskap at jeg håper å unngå det nå..
 
Skjønner sååå godt hva du mener..
Hadde ikke takka nei til en flaske vin og snus nå, nei.
Skulle gjerne kjøpt en haug med snacks også, men for det første har det blitt ordentlig dyrt, og for det andre så la jeg så mye på meg forrige svangerskap at jeg håper å unngå det nå..
Ja, fornuften slår inn. Prøver å holde meg unna for mye godteri jeg også. :) lett å bli veldig stillesittende og spise mye usunt når man bare må være inne.

Men, alle de snappene fra venner som tar seg et glass midt i uka nå:nailbiting: Blir gal. Og særlig siden jeg må «fake» at jeg gjør det samme :hilarious:
 
Håper du har rett! :)

Jeg sier ikke at alle får det, men jeg fikk meg en overraskelse :hilarious: Jeg hadde det helt fint og ante fred og ingen fare før kvalmen slo inn i uke 7/8, så nå prøver jeg det jeg kan for å få i meg mat før kvalmen kommer, og det er ikke lett nå når ingenting frister :wacky:
 
Savner matlysten.. Og er bare 4+3:yuck:
Hadde vært bedre å savne spekemat..
 
Ja, fornuften slår inn. Prøver å holde meg unna for mye godteri jeg også. :) lett å bli veldig stillesittende og spise mye usunt når man bare må være inne.

Men, alle de snappene fra venner som tar seg et glass midt i uka nå:nailbiting: Blir gal. Og særlig siden jeg må «fake» at jeg gjør det samme :hilarious:

pepsi max i rett lys ser ut som vin :hilarious:
 
Back
Topp