savner pus

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
jeg vet ikke hvor pusen min er jeg.. å så har jeg flyttet sammen med kjæresten min 5-6 km unna gamle leiligheten.. og jeg har vært der ute mange ganger å ropt på henne.. er veldig lei meg.. savner den lille kose jenta mi jeg[:(] rart hu ikke kommer.. hu var ute når vi var på ferie for hu ville ikke komme inn i leiligheten før jeg dro.. men vi var bare borte 2 døgn[&:] å nå vet jeg ikke hvor hu er.. å hu har ikke fått p pilla si og er bare 1 år gammel..savner hu så veldig.. trudde ikke det skulle gå ann.. men det gjør visst det[:(][:(]

Du kan få en ny pus av meg. Har to nydelige pus-unger som er leveringsklare NÅ.

skulle jeg gjerne fått.. men du skjønner sambo er veldig allergisk.. og det blir liksom ikke det samme å bare få en ny.. hvis du skjønner.. ingen kan ertatte den kosete tiger pusen min.. har aldri hatt en sånn kosete ho katt før jeg.. jeg får lïksom ikke dratt ut dit hver dag heller og ropt på hu.. for jeg har jo ikke bil.. må låne sambo sin

Åååå kan skjønne du savner pusen din, ikke noe koselig når dyra blir borte.
Håper puse jenta di kommer hjem til deg snart.

Håper pusen din kommer tilbake da. Trist at hun er borte. Jeg elsker katten min og skjønner at det er vanskelig at du ikke finner henne!

Krysser fingrene for at du får henne igjen!

Klem, M

Krysser fingrene for at katten din dukker opp igjen snart. Skjønner godt at du er trist ja.

Isj, det er så trist når slikt skjer, men det er utrolig hvor lenge disse kattepusene kan være ute på egenhånd før de bestemmer seg for å komme hjem igjen. Krysser fingrene for att alt er bra og att den en morgen sitter ute på trappa å mjauer på deg!!!

Back
Topp