Savner pappan min

venoka

Elsker forumet
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

idag er det 4 år 3mnd og4 dager siden pappan min forlot jorden[:(][:(][:(]

Savner han såååååååååååååå fælt, tenker ekstra mye på han nå som høytiden nærmer seg.
Skulle ønske av hele mitt hjerte at Mie kunne fått møtt betsefaren sin, verdens beste pappa. men skjebnen ville det annerledes.

Vet han er iblant oss, men skulle så gjerne møtt han igjen.

Jeg er kjempeglad i deg pappa og savner deg masse[:(]

*bare sytinga idag gitt*

Huff da[:(] Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste mammaen eller pappaen sin, men jeg mistet morfaren min når jeg var 18, og jeg synnes det var helt forferdelig.

Og siden det nærmer seg jul så kan jeg tenke meg at det blir ekstra mye tanker.

Sender deg en god klem[:)]

Uff, så vondt og miste pappaen sin så tidlig [:(] 

Skjønner godt du tenker litt ekstra på han i høytiden, rart det der hvordan høytiden bringer frem litt triste og vonde minner [:(]

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si, men sender deg en stoooooor trøsteklem!

Sender deg bare en klem jeg.

så snille dere er[:)]

Huff! Vet akkuat hvordan du har det. Mistet nemlig pappaen min jeg også for snart 3 år siden. Det var i tillegg midt i jula også. Ikke lett når den største familiehøytiden kommer snart. Jula blir dessverre aldri den samme for meg. Ekstra trist er det når de har gått glipp av barnebarna sine. Det synes jeg også er veldig sårt. Men jeg er overbevist om at de er med oss. Følger med og passer på. Dager hvor man er ekstra trist og lei kommer vi nok alltid til å ha. Men det viser jo bare hvor mye de betydde for oss. Og det kan vi bringe videre til barna våre, minnene og følelsene altså. Da lever de videre gjennom oss på en måte. Sender deg en stor trøsteklem!

Back
Topp