Savner orden

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Hele huset er i kaos for tiden, for vi driver å pusser opp. Nå er det stua vi driver med. Vi har bytta vinduer, lagt nye veggplater og skal bytte alt elektrisk. Heldigvis er broren til mannen min elektriker så han kommer for å koble til strømmen igjen nå:)
Sånn ser stua ut i øyeblikket, litt kaos og alle møbler midt på gulvet:p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1368093710626.jpg
    1368093710626.jpg
    59,5 KB · Visninger: 26
Var ikke så ille da. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det verste hjørnet syns ikke, og spisestua har tatt den verste støyten:p er bare så grådig lei av at ingen rom er ryddige....

Føler det er kaos hele tia. Her er all pynte tinga satt. Eneste plassen trym ikke når.

Vedlegg

• 1368109118064.jpg
    1368109118064.jpg
    44,8 KB · Visninger: 15
Gleder meg jeg også... Alt stoppet opp her når jeg fikk beskjed om at det blir flytting igjen.. Men, i juni da tømmes huset her og jeg får forhåpentligvis alt på plass relativt raskt i den nye leiligheten.

Gleder meg jeg også... Alt stoppet opp her når jeg fikk beskjed om at det blir flytting igjen.. Men, i juni da tømmes huset her og jeg får forhåpentligvis alt på plass relativt raskt i den nye leiligheten.
Blir bra vettu.

Jeg rydder og organiserer hele tiden, blir aldri bra :p

Noen som vil ha sommerjobb kanskje :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Savner en bod eller no je. Har liksom ingen steder p gjøre av ting. Bare flyttes rundt fra sted til sted

er det kaos??!!! :P
Det rommet er vel ikke spesielt ille nei, men resten av huset er ille:p Tok bilde av stua siden det var den vi skulle gjøre ferdig i dag;)

Back
Topp