Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ville jeg og gjerne gjort om jeg hadde hatt muligheter for detEnig. Sjølv med alt som fulgte med så var det mykje spenning og glede rundt det å være gravid, og eg vil gjerne oppleve det igjen så fort som mulig
Det et likt med meg. Min baby er laga med ivf. Eg berre håpar at kanskje kroppen bedre veit kva den skal gjere med eit befrukta egg nå etterpåDet ville jeg og gjerne gjort om jeg hadde hatt muligheter for det
En liten ivf gutt her ogDet et likt med meg. Min baby er laga med ivf. Eg berre håpar at kanskje kroppen bedre veit kva den skal gjere med eit befrukta egg nå etterpå
Her er det desverre økonomien so Setter en stopper for det, ja og litt alderen og... men ville gjerne gjort det igjen om jeg hadde hatt mulighet, og ikke minst gi småen en søskenDet et likt med meg. Min baby er laga med ivf. Eg berre håpar at kanskje kroppen bedre veit kva den skal gjere med eit befrukta egg nå etterpå
IVF her og og håper det samme! Savner ikke å gå gravid, men vil gjerne bli gravid igjen for å få oppleve å ha vært gravid andre gang og bli to barns mamma!En liten ivf gutt her og
Hadde vært en drøm og få laget en søster eller bror til småen her og, men men så spiller alder og økonomi litt inn her ogIVF her og og håper det samme! Savner ikke å gå gravid, men vil gjerne bli gravid igjen for å få oppleve å ha vært gravid andre gang og bli to barns mamma!