Savner og gå gravid??

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er det noen som savner gravid magen sin?
Må innrømme at jeg godt kunne tenkt meg og gått gravid igjen og at jeg savner magen :hilarious:
 
Enig. Sjølv med alt som fulgte med så var det mykje spenning og glede rundt det å være gravid, og eg vil gjerne oppleve det igjen så fort som mulig:)
 
Enig. Sjølv med alt som fulgte med så var det mykje spenning og glede rundt det å være gravid, og eg vil gjerne oppleve det igjen så fort som mulig:)
Det ville jeg og gjerne gjort om jeg hadde hatt muligheter for det ❤️
 
Ja savner det til tross for dette svangerskapet var tyngre enn første siden en hadde ei å ta seg av i tillegg ☺️
 
Var ikke lei, men synes det er deilig «å få kroppen sin tilbake». Savner sparkene da:)
 
Har hatt ein blanda følelse alle gongane etter at baby er ute :p
På ein måte godt å vere ferdig, men samstundes har eg sakna magen når dei fyrst var ute. Merkelege greier...
 
Det et likt med meg. Min baby er laga med ivf. Eg berre håpar at kanskje kroppen bedre veit kva den skal gjere med eit befrukta egg nå etterpå :)
Her er det desverre økonomien so Setter en stopper for det, ja og litt alderen og... ;) men ville gjerne gjort det igjen om jeg hadde hatt mulighet, og ikke minst gi småen en søsken ;)
 
Ser her at jeg ikke savnet det den 12. august. Nå, litt over en mnd senere savner jeg det. Gira på en til allerede :)
 
Savner ikke å gå gravid, tungt svangerskap og hard fødsel. Glad ungen er på utsiden! Men skulle ønske jeg klarte å være like avslappet rundt utseendet mitt nå som da jeg var gravid. Klarer ikke slappe helt av med denne "mamma-magen, vanskelig å finne klær jeg er komfortabel med å gå offentlig med...
 
IVF her og og håper det samme! Savner ikke å gå gravid, men vil gjerne bli gravid igjen for å få oppleve å ha vært gravid andre gang og bli to barns mamma! :love7
Hadde vært en drøm og få laget en søster eller bror til småen her og, men men så spiller alder og økonomi litt inn her og
 
Back
Topp