Savner noen magen sin?

Ella

Glad i forumet
Sitter og ser på alle de flotte magene her, og jeg må si jeg savner min! Det trodde jeg ikke jeg kom til å gjøre så fort. Er jo så herlig å kjenne de små sparkene og hikkinga.....og å sitte og kose med magen[:)] Har liksom glemt de harde sparka i ribbeina...... Men kan ikke klage da, har jo fått en så fin prins[:)]

Du kan få låne min i ca 4 uker og komme med den lille jenta til meg [:D]
Sier ikke nei takk til det jeg ha ha ha [;)]

He, he, så jeg må gjennom en ny fødsel allerede?? Ehe, neitakk[:D][:D]

Jeg også savner min[:(]

Men jeg sa til samboer i slutten av svangerskapet, at hvis jeg noen gang sa jeg savnet det, måtte han le høyt av meg. Han ler støtt og stadig...[8|]

Fader og håpet litt nå [:D] [:D] [:D]
Skal vel klare de siste ukene og [;)]

ORIGINAL: bast

Dere kan leie magen min noen måneder!
jeg vil helst ha den tilbake til termin for jeg vil jo få oppleve å føde siden jeg ikke har gjort det før[:D]

mage til leie........

Hvor mye??

ORIGINAL: kr.sand

Jeg også savner min[:(]

Men jeg sa til samboer i slutten av svangerskapet, at hvis jeg noen gang sa jeg savnet det, måtte han le høyt av meg. Han ler støtt og stadig...[8|]

Samme her[8|]

Savner ikke min, for jeg har litt av den ennå...hehe[:D][8D]

ORIGINAL: toveli6

Ja egentlig gitt.... Nå er det jo ikke lenge siden jeg føda men.....[;)][:o] Vi har jo også blitt enig om og ikke ha flere barn! Men jeg kommer nok til og savne de sparka og det og koze med magen....[8|]

He he, litt snodig egentlig[:-][:)]

Du får leie en du å[:D][:D][:D]

Ha, ha, lettvint og gratis[:D][:D][:D]

Min koster ikke noe å leie men håper da at noen tar fødslen for meg hi hi hi [:D]

ORIGINAL: Cissi

Savner ikke min, for jeg har litt av den ennå...hehe[:D][8D]

hehe signerer [8D][:D]

ORIGINAL: Ella

Dere kan leie magen min noen måneder!
jeg vil helst ha den tilbake til termin for jeg vil jo få oppleve å føde siden jeg ikke har gjort det før[:D]

mage til leie........

Hvor mye??

I fix special prize for you an only you......good prize[:D]

Oh, special for me?? Me like, me like[:D][:D]

Jeg savner den innimellom.. men er så glad for at jeg kan gå i olabuksene mine igjen og slikt jeg svaner det ikke såååå...
men vil iallefall gå gravdi 2 ganger til.. er jo så kos atte [:D][:D]

Noen kan gjerne få min mage også.. Heelt gratis! Eneste er at vedkommende må ta fødselen for meg også.. Den jeg gruer meg mest til..

Synes det er deilig med mage og allt som følger med....[:)]

Tror ikke jeg var flink nok til å nyyyte graviditeten forrige gang...tok det litt for gitt DET å faktisk kunne gå gravid! (ingenting var planlagt) Så jeg har bestemt meg for denne gangen at nå skal jeg nyte..kjenne....kose og dra ut dagene....

Vel..ikke for det...når kvalmen og hodepinen har vært som verst er det liksom ikke så lett å syns at det er koselig[:o], men...... nei.. Denne gangen skal jeg virkelig kose meg....helt til slutten!!![:)]

ja,ofte savner jeg det.men samtidig godt å være ferdig med det...har jo fått en nydelig liten gutt(som begynner å bli stor)...men helt ærlig så har jeg lyst på en til allerede jeg.men får nok ikke sambo med på det nei...

Back
Topp