savner noen å....

Vanillatwin

Elsker forumet
Jeg savner noen å snakke baby med :) har venner med unger, men føler de har mer en nok med sitt. Føler meg rett og slett litt ensom fortiden :(:(

Trengte å få litt utløp for følelsene mine :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Har alt hadd treff m termingruppa vår hær i trondheim. Det va kjempekoselig. Ble masse babysnakk.
Sjekka om det e nå sånt dær du bor?

Har alt hadd treff m termingruppa vår hær i trondheim. Det va kjempekoselig. Ble masse babysnakk.
Sjekka om det e nå sånt dær du bor?

hvordan koordinerte dere det?

Minner om forumreglene -

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel. Dette gjelder både på det åpnet forumet og på personlige meldinger. Innlegg/tråder der det spørres om Facebook grupper eller diskuteres/planlegges grupper på Facebook vil også bli slettet.

Opprett gjerne termingruppe-treff på skjult gruppe/pm her på Babyverden. :)

Jeg savner noen å snakke baby med :) har venner med unger, men føler de har mer en nok med sitt. Føler meg rett og slett litt ensom fortiden :(:(

Trengte å få litt utløp for følelsene mine :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Bruk gjerne Babyverdens forum for å snakke med andre i samme situasjon, hvor man kan snakke om alt som har med graviditet og baby. Det er alltid noen her som vil snakke, så forhåpentligvis vil du ikke føle deg ensom lengre med god hjelp fra damene her inne. :) Sender deg en klem!

Back
Topp