savner mannen min

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Skal være borte til fredag, og vi har aldri vært borte fra hverandre mer enn to dager. Bah.. Syns det går så tregt. :( savner han jeg..

Vet hvordan du har det! Vi har vært borte fra hverandre mange ganger, men jeg synes det er like kjedelig hver gang. Sengen er så forferdelig stor og kald uten han.

Mrs.Mona skrev:
Vet hvordan du har det! Vi har vært borte fra hverandre mange ganger, men jeg synes det er like kjedelig hver gang. Sengen er så forferdelig stor og kald uten han.

Ja, så har en t-skjorte som jeg ligger å sniffer på :p

Vet hvordan det er.Har ikke sett min kjære på 5uker..

Banner jeg i kirka nå... synes det er ganske deilig jeg, når han er borte :)
Men selvfølgelig deilig når han kommer hjem også da 

er vel sånn til tider at man skulle ønske han langt vekk, men når han først har dratt ser jeg hvor mye han betyr og hvor mye jeg savner han  *litt kliss her nå ja*

Forstår hvordan du har det,her skal mannen reise på torsdag og være borte til søndagkveld og jeg gruer meg allerede.

Nica_ skrev:
Banner jeg i kirka nå... synes det er ganske deilig jeg, når han er borte :)
Men selvfølgelig deilig når han kommer hjem også da 

Eg kan signere denne :) hihi.. godt å ha en helg for seg selv av og til.. men gråååådig deilig å ha han tebake og :) Det skjer ikkje sånn alt for ofte her kan en si..

Vet hvordan det er ja, bodde 42 mil fra hverandre frem til i fjor sommer - det var ille!! Føler jeg er heldig som stort sett har mannen hjemme, men det er litt godt med ett par dager fra hverandre innimellom og :)

Har pendlermann jeg da, så er alene i 11 dager i slangen og han er hjemme i 10 dager. Savner han jo, men blir jo en vane ;-) Blir nok mer savn når det blir et barn til her i fmilien.

Det er veldig forståelig! Jeg har vært sammen med min kjære i snart fire år, og er like lite glad i reisingen til sambo som før.. Det er ikke kjekt! Liker å ha en kalender hvor jeg kan krysse ut en dag av gangen når han er borte, så ser jeg hveer dag at det nærmer seg mer og mer etter hver dag! =)

Back
Topp