savner kroppen min!!!!

*LC*

Gift med forumet
Ikke misforstå meg. Er super takknemlig for den skjønne lille gutten jeg har fått og at kroppen trenger tid til å komme seg igjen. Men... klarte ikke tenke like fornuftig i prøverommet i stad. Måtte krype til korset, og kjøpe inn litt sommertøy, selv om skapet allerede er fullt av tøy. Bare at de er noen størrelser for små gitt. Hadde lyst til å begynne og grine. Den ene buksa etter den andre var for liten, eller satt som et pølseskinn. Denne sommeren kom litt for fort. Bare en liten utblåsning.

Kos dere i det deilige været. He he!

har de like dann:)å er sikkert ikke den eneste.. blir så deppa hver dag når e skal kle på me..går fremdeles med mamma klærna mine:( prøva gamle klærna mine i ny å ne i håp om at dei snart skal passe..mn tror de blir ei stund te ja!!gått fra str 36-44..finne me ingen fine klær nåkken plass.kor du kjøpe klærna dine??

Kjenner meg igjen der ja, er kjempe takknemlig for gullet mitt men vil ha tilbake kroppen min. Vet at den ikke blir helt som før, men har lyst til å komme inn i klærne mine.
Finner ikke klær noen plass[:@] Like skuffa hver gang jeg skal handle, ikke noe morsomt.
Vet jeg må ta tiden til hjelp og trene litt men uff der er kjedelig.

Ikke misforstå meg. Er super takknemlig for den skjønne lille gutten jeg har fått og at kroppen trenger tid til å komme seg igjen. Men... klarte ikke tenke like fornuftig i prøverommet i stad. Måtte krype til korset, og kjøpe inn litt sommertøy, selv om skapet allerede er fullt av tøy. Bare at de er noen størrelser for små gitt. Hadde lyst til å begynne og grine. Den ene buksa etter den andre var for liten, eller satt som et pølseskinn. Denne sommeren kom litt for fort. Bare en liten utblåsning.

Har det akkurat likedan jg oxo, helt pyton, i allefall hvis man tenker på de som er så heldige å skli rett inn i gamle buksene når de kommer hjem fra sykehuset.....

Jeg har 15 kg ekstra på kroppen, og de har jeg hatt siden jeg fikk Oliver. Gjorde ikke så mye for å bli kvitt de, men denne gangen skal jeg klare det. Må klare å slutte å spise sjokolade, er altfor glad i det.

Kjedelig å ikke finne klær som passer da... Finner kun klær på H&M jeg. [:D]

Man kan få en psykisk knekk av å prøve klær fra før svangerskapet, så det anbefaler jeg ikke...

Har en olabukse, og den smatt jeg rett inn i 2 uker etter fødsel. Prøvde den etter 1 uke, men da var den litt for trang.

Men syns det er verdt det da, se de flotte babyene vi har fått!!!!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Går ennå inn i de samme klærne jeg brukte før svangerskapet[:)]

ORIGINAL: elispk

har de like dann:)å er sikkert ikke den eneste.. blir så deppa hver dag når e skal kle på me..går fremdeles med mamma klærna mine:( prøva gamle klærna mine i ny å ne i håp om at dei snart skal passe..mn tror de blir ei stund te ja!!gått fra str 36-44..finne me ingen fine klær nåkken plass.kor du kjøpe klærna dine??

Kjøpte noen topper på cubus som jeg er veldig fornøyd med. Heldigvis er det ikke tettsittende moter ute og går nå. Det er bukser som er verst. Fy søren så kjipt. Godt å høre at det er flere som føler det samme. Må nok bare godta at det er sånn denne sommeren. Neste sommer er vi like smekre [:D]. Nyter deilige dager med lillegutten, og han er helt klart verdt alt og mye mer.

Kos dere videre!

Back
Topp