Savner kjæresten min!

Camilla87

Betatt av forumet
Det er helt utrolig hvor lite tid man har til hverandre i denne tiden. Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier vi har ca 0 minutter i løpet av en dag for oss selv, haha.

Med en nyfødt, en på 2,5 år, han i full jobb og minimalt med barnevakt (ingen barnevakt til hu minste selvsagt) så er vi mer som samarbeidspartnere enn kjærester akkurat nå.

Jeg husker det var sånn når førstemann kom også. Hun tok jo t.o.m plassen hans i senga. Jeg savnet han skikkelig intenst da, og var nærmest sjalu på babyen som fikk såå mye kos av han. :p
Nå er det jo selvsagt enda "verre". Men nå vet jeg heldigvis at ting blir bedre, og før vi vet ord av det har vi forhåpentlig og sannsynligvis i det minste kveldene for oss selv igjen.

Flere som har det sånn ?

<3

God klem til deg❤️ Føler det samme, og dette er vår første.. Hun er svært glad i å ligge ved puppen, så samboer føler seg tilsidesatt og sier han er sjalu på mitt forhold til datteren vår. Det er jo bare sånn det er nå i begynnelsen, men veldig tungt fordeom.. Gleder meg til han kan bidra med mer enn bleieskift og bading, slik at han føler sterkere tilknytning til henne ❤️

Savner å kose med kjæresten min, og bare være sammen, og kjenner meg igjen i de 0% du nevner :( Samtidig som jeg nyter den gode tiden nå når hun er en liten knøtt, kjenner jeg at jeg gleder meg til mer kjærestetid etterhvert! ❤️

Gøy å lese at en mor kan bli sjalu på babykosen pappa gir. ❤️ Tenker dere virker som fantastiske foreldre!! Snart er spedbarnstiden over. Hold ut. Og husk å nuss og kos på hverandre mellom samarbeidet

Mannen er veldig flink til, og stryke meg, og holde meg i hånda når vi legger oss.
Det hjelper MYE❤️Også gir han oss alle klem/kyss når han drar på jobb. Men ååååå så godt det var nå som han hadde fri lørd/søndag. Frekke mannen vet at jeg ikke kan/vil ha sex nå. Og la seg inntil meg med flagget til topps :laughing021
Det var ikke pent gjort :disgust
Men jeg var selvfølgelig veldig snill mot han, og sørget for at han ble fornøyd:smiley-ashamed008
Ironisk hvor lyst han har nå som jeg ikke er klar. Jeg må begynne, og gi han en utfordring der så jeg kan få oftere etter jeg er ferdig med renselsen:smiley-angelic002 Feilen er at jeg alltid er med på notene så jeg er ingen utfordring. Og det er nok litt kjedelig.
Jeg vil ha sex oftere enn han :wtf:
Nå er han borti meg hele tiden, og siktet til sex osv. For å erte meg. Så det er nok spennende at jeg ikke vil :rolleyes:

Back
Topp