Savner kaffe...

Tina_81

Forelsket i forumet
Elsker kaffe til vanlig, men etter jeg ble gravid smaker det ikke godt!
Har vel bare drukket 3-4 kopper. Savner det sånn. Kaffekoppen på morran *sukk*
Noen flere kaffedrikkere som har det på denne måten?
Ellers er formen knakende fin, blir bare stuptrøtt på kvelden nå !

Jeg orka ikke kaffie, men jeg røyka og.. Det var hardt å slutte... men har ikke røykt en siden jeg fant det ut.. :) Stolt :) Har jo røykt i 7 år uten stopp , og nå måtte jeg jo bare slutte :) 

lille gull på veg.... skrev:
Jeg orka ikke kaffie, men jeg røyka og.. Det var hardt å slutte... men har ikke røykt en siden jeg fant det ut.. :) Stolt :) Har jo røykt i 7 år uten stopp , og nå måtte jeg jo bare slutte :) 

DET ER JO SUPERT :) DET står det respekt av :) Flinka du som klarte det :)
Slutta for 2 år siden jeg da, og lykkelig for det :)
Håper du klarer og ikke begynne igjen da :)
Du kommer til å merke det på hud og hår, du har sikkert gjort det alt :)

Drikker kaffe som normalt jeg uten å merke noen form for bismak av den...

her har eg nettopp begynt med litt kaffe igjen etter neste 8uker uten pga det smaka ikke godt 

Tina_81 skrev:

lille gull på veg.... skrev:

DET ER JO SUPERT :) DET står det respekt av :) Flinka du som klarte det :)
Slutta for 2 år siden jeg da, og lykkelig for det :)
Håper du klarer og ikke begynne igjen da :)
Du kommer til å merke det på hud og hår, du har sikkert gjort det alt :)

Ja håper jeg klarer å la vere å røyke igjen etter fødselen... Men etter jeg var gravid har jeg aldri hatt så mye kviser og fett hår.. Så akkurat nå føler jeg meg lite pen for tiden :( 

jeg liker ikke kaffe, bolle i ovnen eller ei :)

men en iskaffe koser jeg med innimellom, og det er fortsatt like godt!

Fekk meg dolce gusto til jul, så kaffi, cappuchino, mocca m.m går ned kvar dag! :D
Men brus har eg mista smaken på. for en liten stund ivertfall... ;)

Hmm, lurer på om jeg har samme erfaring som deg, ja....kaffe smaker ikke det samme for tiden...

Det var noe av det første jeg merket etter at jeg oppdaget graviditeten, at kaffe ikke smakte noe særlig godt lenger. Jeg tok meg en liten kopp om morgenen og til lunsj på jobb for å holde oppe fasaden siden jeg er ihuga kaffedrikker til vanlig. :-P

Ellers så varierer det jeg har lyst på eller avsmak på fra dag til dag... Ikke lett!

Back
Topp