savner gubben

bondekone

Forumet er livet
Ja siden gubben ikke fikk jobb her vi bor så er han nå i vestfold og prøver en jobb der for å se om han trives eller om det e ren jobb han kan tenkes seg å drive med
Er stuselig å sitte her allene om kveldene kan en si. Rart å ha alt ansvare også.
Vet at han virket litt rustrert igår kveld,me ellers så var da gubben blid og fornøyd så da er de tjo bare å se
Hvis han trives så kan det tenkes at vi andre også ska flytte etter siden det er jobber der jeg også kan søke på
 
Det hørtes kjedelig ut. Er det langt hjemmefra og dit han er på jobb? Vi hadde en slik periode en gang, han måtte bo på hybel og kom bare hjem i helgene. Veldig slitsom. Heldigvis fikk han seg jobb i byen vår og flyttet hjem.
Sender en klem din vei[:)]
 
er nærmere 35 mil unna her
han bor hos foreldrene mine så slipper i alle fall å betale leie for at han jobber der
 
Huff, det hørtes slitsomt ut og ikke noe særlig kjekt. Håper virkelig at det ordner seg og at han får seg jobb i nærheten av der dere bor[:)] Jeg er heldigvis heldig som bor midt i stavanger så vi har ikke det problemet. Men jeg kan forestille meg at det er utrolig tøfft. Lykke til[:)]
 
Skjønner det kan bli litt stusselig ja! Kveldene blirsikkert lange uten selskap!
Håper det ordner seg, at han får jobb hos dere eller at dere flytter dit!
 
Back
Topp